Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Her er tingen...mistet min lille spire i juli i år, men er nå gravid igjen. Skjønte det før jeg tok testen pga de ømme brystene ...MEN i dag når jeg våknet hadde jeg ikke vondt i dem lenger...er dette vanlig?? Kommer og går symptomene eller er det et tegn på at jeg kan ha mistet igjen? Noen som har opplevd det samme??? Er så bekymret...er 4+6 på vei...
Rapunzella Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 For min del kommer og går det. Jeg fikk ømme bryst allerede en uke før ikm, men det svinger litt, og enkelte dager kjenner jeg nesten ingenting, så kommer det tilbake, som i dag :-) Er 5+2.
Leonella777 Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Helt normalt. Mine bryster var heller ikke ømme hele tiden i begynnelsen, det samme skjedde med ei venninne også. Hun er blitt mamma hun, og jeg har termin til lørdag!! Syns du bare skal slappe av og glede deg, for det er ikke noe du kan gjøre nå, bare vente. Ta godt vare på deg selv, så går det bra!! KLEM
Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Takk for svar. Har roet meg ned nå...og prøver å tenke positivt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå