Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg har gått ut med en helt nydelig fyr i noen uker nå, det har gått så bra og vi har det kjempefint sammen, og vi har funnet på masse de siste ukene. Han har klart virket veldig intressert i meg og sagt dette flere ganger.. Vi pleide å snakke sammen på msn om kveldene i flere timer, og sende meldinger hver dag.. Nå i helgen skjedde det noe, og det ble bare en stor mistforståelse, han kunne ikke treffe meg på lørdagen likevel og han ble litt sur for at jeg ikke kunne treffe han fredagen.. Men det ble bra igjen da han sendte en melding og ba om unnskyldning og sa han likte meg kjempegodt, og hvor fint vi hadde det sammen og at ingenting er galt, men så på lørdag var det en mulighet vi skulle treffes om han ble tidlig ferdig med kompisen sin på byn, .men det skjedde ikke og søndagen ba han om unnskyldning for det osv, jeg vet ikke om jeg virket litt kald mot ham men etter det har det vært en rar tone mellom oss, han spurte om vi skulle treffes igår, men så sendte han en melding og sa han var syk osv men han skulle se om han var bedre idag.. Jeg vet ikke om han unngår meg nå, han sender ikke like mye meldinger som før og har ikke vært på msn igår.. men så han hadde poket meg på facebook idag tidlig.. kanskje jeg skulle bare gi ham litt avstand? Eller er jeg bare litt paranoid nå ?? Vet det er kanskje dumt å spørre, men jeg er er ikke så flink til sånnt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå