Gå til innhold

blod etter sex. Nå blitt brunt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser flere har lurt på det samme men... Er 5+1 på vei. Hadde sex med mannen min i gårkveld. Kom ikke blod like etter på, men senere på kvelden var det litt brunt i trusa og da jeg var på do kom det litt blod. Det kom litt blod i trusa etterpå også. I natt kom det bare litt brunt på papiret og i trusa(måtte på do for å sjekke). I dag tidlig; litt brunt på papir og i trusa. Har ikke noe vondt ellers. Er dette normalt? Er såå redd for SA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blod etter sex er ganske normalt,slimhinnene er så skjøre nedi der nå så skal ikke så mye til for å få en rift eller en blodåre som sprekker. grunnen til at det blir brunt,er pga blodet blir liggende litt før det kommer ut og gammelt blod blir jo mørkere i farge! så sant det ikke tar seg opp og blør mer,friskt rødt blod,eller du får sterke smerter kan du nok bare ta det med ro! har selv hatt masse brun utflod,er nå 22 uker og alt er helt fint.

Skrevet

Jeg blødde masse en natt da jeg var i uke 12, men alt var i orden!! Har termin til lørdag jeg :D

Så ikke vær bekymra!!

Mange har blødd masse i svangerskapet uten at det har vært farlig.

klem

Skrevet

litt utenfor tråden her nå,men vil bare ønske deg lykke til med fødsel=) syns det virker såå utrolig lenge til jeg skal føde,men tiden får man ikke gjort så mye med=) litt misunnerlig på deg som har nurket i armene snart=))

Skrevet

takk for svar! Blir bare så utrolig stressa! Ha en fin dag alle sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...