Mayken Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Kl blir gjerne rundt 2 og kanskje mer også før jeg endelig klarer å sovne. Ligger å vrir på meg og finner ikke roen. Tenker på alt jeg så gjerne skulle gjort og føler meg plutselig full av energi. Kunne egentlig like gjerne stått opp og vasket huset, men da ville jeg vekket mann og lille snupp, så kan jo liksom ikke gjøre det. Og det sier bekkenet mitt nei til også. Og så er det opp igjen kl 6 for å sende dem avgårde før jeg forsøker å sove noen timer igjen, for hvis ikke blir jeg jo bare kjempekvalm. Slik er det uansett om jeg sover på dagen eller ikke. Fortvilende:( syte, syte
Promp Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei! Jeg vet hvordan du har det! Hadde det akkurat slik i første svangerskap! Begynte da å ta B-vitaminer (vanlige som du kjøper på apoteket), tok 4-5 stk et par timer før jeg la meg, og vips var søvnproblemet borte! Dette har jeg gjort nå i mitt andre svangerskap også, og det funker like bra denne gangen! Merker stor forskjell de gangene jeg ikke har tatt B-vitaminer på kveldene... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå