Linda85 Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 de er rundt 3 mnd på vei?Jeg skal ut å fly om ett par uker og da er jeg 11 uker på vei.skal fly helt til thailand...
Klar for nr 2 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Hei! Titter innom fra 2. tri her. I uke 14- 15 dro vi til Florida. Bor i nord så det ble flere flyturer. Den lengste var på ca 10 timer tror jeg. Det gikk helt fint!! Kjente jeg ble litt mer sliten enn jeg normalt sett har blitt på langturer, men ta en prat med de du reiser sammen med så de skjønner du muligens trenger å ta det litt roligere. Slapp av når du kan. Under flyturen må du opp å gå ofte og drikke mye vann. Såfremst du har et normalt svangerskap sålangt går det nok helt sikkert fint!! Thailand er helt fantastisk, så god tur og kos deg masse(o:
PrøvLykken Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Har reist m fly, ja. Kort i uke 10 og 11, langt i uke 13. Gikk helt fint, ble litt småkvalm på vei opp, ellers som normalt. På lange turer er det anbefalt støttestrømper pga økt fare for blodpropp (har aldri hørt om noen som har fått det). Lurt å bevege seg minst hver time og å gjøre øvelser i setet for å holde sirkulasjonen i gang, pluss å drikke MYE. God tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå