Gå til innhold

venninna mi sin gudfar oppfant google..


Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda

Anbefalte innlegg

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

tenk det da.. helt ubetydelig, men tenk dere hvor "glad" man skulle vært i han da.. hehe.. =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han fortsatt lever så får du be venninna di hilse han fra meg og si takk:)

Skrevet

Google ble til for bare 10 år siden, og grunnleggerne er i midten av 30 årene.

Så jeg regner med de begge er i live.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke googlet det før jeg svarte:)

 

Men da kan dere jo ihvertfall hilse:)

Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med tette innlegget jeg, og for å være ærlig så tviler jeg på om det er sant også.

Skrevet

Da er gudfaren enten 34 eller 35 år og heter enten Larry Page eller Sergey Brin.

Skrevet

Jeg synes det høres usannsynlig ut. De virker for unge til å være gudfar til ei som er si ca 22 når de ikke er eldre enn 35 år selv.

Skrevet

mammaens alder kan jo være 60 å for det vi vet, for det sto da gudfar?

her hvor jeg bor er det det samme som fadder, og de kan jo til og med være veeeeeeeeldig unge når det er med i dåpen....uansett hvor gamle foreldrene er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...