Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Nå holder jeg på å omkomme av menssmerter her! Alltid er det sånn!! Noen som har noen gode kjerringråd? Blir så dårlig at jeg kaster opp og svimer av. Smertestillende hjelper lite, og jeg aner ikke hvordan det hadde vært hvis jeg ikke hadde gått på p-piller.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Lykke til, det beste rådet er å få barn eller fjerne livmoren. Jeg har hatt det slik i mange år og håper det skal bli bedre etter denne graviditeten. OBS! Mange vil nok si at det hjelper å legge varmeflaske eller lignende på magen, la vær. Det er som å be om underlivsbetennelse, og tror du at du har vonde menssmerter vil du tenke deg om en gang etter en slik betennelse. Og jada, jada jeg VET at "du har brukt varmeflaske i aaaaaaalle år og har ikke hatt betennelse enda" men det finnes mange folk som har overlevd flystyrt også. Ville ikke anbefale det uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Nei, jeg bruker ikke det, for det hjelper ikke noe. Og jeg har et barn som jeg fortsatt er hjemme med. Mamma var lik meg, men ble bedre etter hun fikk barn. Dette er vel eneste tngen som ikke er likt. Men takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hehe, det med varmeflaske var ikke ment til deg, sorry. Ble litt klønete formulert =) Var ment til alle dem som ofte henger seg opp i sånne ting ;-) Jeg har i alle fall ikke funnet noe annet enn p-piller som har hjulpet meg. Håper du har mer flaks ^^
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Var nok bare mens.monsteret som kom inn der, hehe... Måtte bare si dt for jeg prøvd det meste nå tror jeg. Har egentlig lyst å slutte med pillene og gå over til noe annet, men tør ikke pga dette. Noen ganger kunne jeg heller gitt fra meg muligheten til flere barn uten å blunke! Men jeg vet jeg ville angret om noen dager...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Å drikke alkohol kan hjelpe i den forstand at man blir for full til å bry seg om smerten. Lurer forresten på hvordan en varmeflaske fører til infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Jeg måtte ta paralgin forte. Det var det eneste som hjalp av smertestillende. Alt annet virket like mye som drops. Ellers hjalp p-piller(Trinordiol, vet ikke om de finnes lenger) meg, og har heller ikke hatt det like galt etter første svangerskapet, så det hjalp nok også. Da var de liksom spredd ut over fra eggløsning til mens, og bare litt hele tiden, i stedet for alt på en-to dager. hehe.. husker det var noen som sa til meg at rier var 10 ganger verre enn menssmerter. Og da tenkte jeg at DET kommer jeg aldri til å overleve. Så jeg gikk å ventet på de VELDIGE smertene da fødselen startet, men de kom jo aldri..... Og så var det gymlæreren(kvinnelig) som sa at "fysisk aktivitet hjelper på menssmerter". Og jeg som nesten ikke klarte å gå den korte veien på do! skulle jeg liksom jogge eller no' slikt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå