lykkeligmor:) Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 JEg snakket med ei venninne av meg som sa hun skulle kjøpe en sånn slags madrass som piper eller noe hvis, nei, jeg vet ikke helt, men ett eller annet for å føle seg litt tryggere, med krybbedød og gjøre.. jeg er ikke helt ssikker på hva det var, men kanskje noen som forstår?
annethe Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Ja, det finnes. Men noe mer enn det vet jeg ikke. Hun jeg delte rom med på sykehuset hadde kjøpt det, tror hun betalte 3000 for den.
-MtG- Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=569
hundemamma ♥ Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Mener du en madrass som gir gir beskjed ved forandring av hjerterytme og pust? Det finnes men har hørt fra fagpersonell at den ikke er å anbefale da den kan slå ut i tide og utide. De som er engstelige blir enda mer engstelig om det er falsk alarm og for andre som ønsker den som en sikkerhet kan den bli en "hvilepute" (forstå meg riktig). Jeg har hørt at den kan slå ut om barnet holder pusten for lenge, noe små barn gjør titt og ofte. Jeg hadde heller skaffet meg en baby call med en god monitor. Den gjør samme susen og så slipper man å engste seg. Madrassen er dyr og gir heller forsikring mot krybbedød. Dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå