Gå til innhold

blir dere spurt om: "når kommer neste da?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blitt spurt om det mange ganger i det siste. noen spør helt seriøst og lurer på når neste barn kommer. andre sier det med litt tøys, og når jeg sier "nei ikke enda", så får jeg et lite foredrag om at jeg nok burde bo med en mann en stund først.

jeg syns i grunn det er litt artig at vi i 2008 har kommet så langt at dette er et mer eller mindre naturlig spørsmål og stille en alenemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja har også blitt spurt om det noen ganger.. hehe sier at jeg har da faktisk 2 og synes det er nere enn nok å være alene med så ingen planer om flere nei :-) hehe

noen som ikke er så veldi lure. tror de vi bare går å finner oss en fordi vi har lyst på unge? hehe

Skrevet

jeg håper virkelig at de som spør mener at vi skal en tur til danmark å få barn igjennom en donor og ikke sammen noen pga en natt på byen eller at man finne en tilfeldig kjæreste som man liker sånn halveis fordi man vil ha barn. men det er jo aldri godt å vite hva folk tenker da.. hehe

Skrevet

Sånne spm får jeg også, på tide med en ny en snart nå vel?:P Og jeg bare eeh nei jeg skulle helst ha hatt en kjæreste først ja.

Verste er vel de gangene jeg har noia og tror jeg kanskje er gravid (noe det hender jeg har fordi mensen er uregelmessig, har nok noen fått med seg, hehe), så er venninnene mine sånn at: åååh jeg håper du er gravid:D... Eh nei det håper ikke jeg de gangene:O

Skrevet

hehe ja får håpe det er det de mener, men tviler egenli på det.. ikke alle som skjønner det at det faktisk er mye bedre å ha en mann med når man skal ha barn..

Skrevet

Nei det har jeg faktisk ikke blit spurt om enda...

Og jeg må si jeg hadde sett dumt på personen som spurte meg..

Skrevet

Nei d har jeg ikke blitt spurt om. De fleste jeg kjenner er såpass oppegående at de vet at jeg ikke vil ha ett barn til alene...! Men blir støtt og stadig spurt om d er type på gang da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...