viertre + spire Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Gleder meg til å lage til snuppas første jul!!!
erteposen + 4 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Pynter med lilla kvelden før første søndag i advent, og med rødt/gull lille julaften.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 pynta for et par uker siden da, men det er ikke helt dibkorekt.. hehe
viertre + spire Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Er det vanlig å pynte med lilla helt fram til juleaften? Jeg har bare røde ting jeg. Je kan vel pynte med det til advent??
Heaven har født::) Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Har begynt, nesten ferdig. Desperat panikk for å ikke bli ferdig til jul pga forestående fødsel:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 ja jeg driter ihvertfall i lilla. det er noe presten pynter seg med fram mot jul og har ingen ting med mitt røde fine hus og gjøre... hehe ;-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 8. desember, med mindre vi feirer barnebursdagen føre eller etter =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 her har vi nissefest bursdag... så slipper vi det "problemet",.. hihi
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 1.des. Og med RØDT. Nisser og det som er! Juletreet på lillejuleaften, såklart. (Daniel har tjuvstartet litt - han har fått en julenisse på en stor jeep.. hehe ) ) Juulnisss sier han...
aomeg Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Her hos oss er 1. des ren*magic* ååååh som jeg gleder meg =)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Iom at det er 4-åringen(snart!) som har bursdag i desember, så sparer vi juletingene de få dagene og har heller Pirat-bursdag =) Hadde han ikke hatt bursdag da, hadde vi pyntet 1. desember...eller helga føre, til første søndag i advent =)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 24. november 2008 #12 Skrevet 24. november 2008 Jeg skal på søndag bytte ut alt med rødt. Har selvfølgelig røst tema i huset til jul. (liftgardin på kjøkkenet, hankler, duker, puter i stua, kulelys, t-lysholdere osv) har ensfarget rødt da. Også skal jo julestjernene på plass i vinduene og adventstaken frem. ellers tar jeg vel kanskje nisse styret litt senere i des. juletreet er jo egentlig lille julaftet, men det blir alltid en dag før eller to fordi jeg klarer ikke vente. hehe. herregud tenk det er allerede til søndag det er 1 advent. gosj. har kjøpt ny liftgardin på kjøkkenet, puter og litt sånn i år. så kan nesten ikke vente=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå