Gå til innhold

Når begynner dere å pynte til jul?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til å lage til snuppas første jul!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynter med lilla kvelden før første søndag i advent, og med rødt/gull lille julaften.

Skrevet

pynta for et par uker siden da, men det er ikke helt dibkorekt.. hehe

Skrevet

Er det vanlig å pynte med lilla helt fram til juleaften? Jeg har bare røde ting jeg. Je kan vel pynte med det til advent?? :)

Skrevet

Har begynt, nesten ferdig. Desperat panikk for å ikke bli ferdig til jul pga forestående fødsel:)

Skrevet

ja jeg driter ihvertfall i lilla. det er noe presten pynter seg med fram mot jul og har ingen ting med mitt røde fine hus og gjøre... hehe ;-)

Skrevet

8. desember, med mindre vi feirer barnebursdagen føre eller etter =)

Skrevet

her har vi nissefest bursdag... så slipper vi det "problemet",.. hihi

Skrevet

1.des.

Og med RØDT.

Nisser og det som er! :)

Juletreet på lillejuleaften, såklart.

(Daniel har tjuvstartet litt - han har fått en julenisse på en stor jeep.. hehe :o) )

Juulnisss sier han... :P

Skrevet

Her hos oss er 1. des ren*magic* ååååh som jeg gleder meg =)

Skrevet

Iom at det er 4-åringen(snart!) som har bursdag i desember, så sparer vi juletingene de få dagene og har heller Pirat-bursdag =) Hadde han ikke hatt bursdag da, hadde vi pyntet 1. desember...eller helga føre, til første søndag i advent =)

Skrevet

Jeg skal på søndag bytte ut alt med rødt. Har selvfølgelig røst tema i huset til jul. (liftgardin på kjøkkenet, hankler, duker, puter i stua, kulelys, t-lysholdere osv) har ensfarget rødt da.

Også skal jo julestjernene på plass i vinduene og adventstaken frem.

ellers tar jeg vel kanskje nisse styret litt senere i des. juletreet er jo egentlig lille julaftet, men det blir alltid en dag før eller to fordi jeg klarer ikke vente. hehe.

herregud tenk det er allerede til søndag det er 1 advent. gosj. har kjøpt ny liftgardin på kjøkkenet, puter og litt sånn i år. så kan nesten ikke vente=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...