Gå til innhold

Tvillingmammaer fra Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her med tvillinger fra Trondheim?

Selv er jeg 24 år og har tvillinger på 9,5mnd, Ingeborg og Simon. De kom 7uker før tiden, men det skulle man ikke tro når man ser dem nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må komme på det lune redet på mandag. Der er det tvillingtreff førstkommende mandag hver måned :)))

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Trondheim og er mamma til Eric og Emil på 9 mnd :)

Har aldri vært på noe treff på det Lune Redet. Det har aldri passet sånn. Det hadde vært koselig å vært der en gang. Kanskje vi skal prøve på mandag ? :)

Skrevet

Er her jeg vettu :) Ikke ofte jeg har tid til og innom hær men, prøver og få det til av og til. Du lå inne når jeg fikk, husker jeg. Går det bra med dere?

Mina og Madelen blir nå 10 mnd om noen dager.

Begynner og få akutt behov for og treffe andre folk og da er det veldig int og snakke med dere som også har tvillinger. Blir liksom ikke det samme med "bare" en baby lenger.. Morsomt og dele erfaringer.Må prøve og komme på treff vi også en dag. Når og hvor er det??

Skrevet

Jeg har vært på det lune redet siden mine to var 5 uker :) veldig morsomt å interresant å få dele erfaringer og å få tips og råd. Det Lune Redet ligger ved mikrobryggeriet og treffene er hver første mandag i hver måned fra kl 13-15 :)Det varierer veldig hvor mange som kommer men det blir folksomt. Neste treff er mandag 1 des kl.13-15.

Skrevet

Trønderpia 35: Jo går bare bra med oss vettu :) De vokser som bare det!

Fikk du dine til termin du eller?

Skrevet

De ble tatt i uke 37+ 4.Heldigvis så greide jeg og overtale legene til å framskynde ks noen dager. Oppdaget etter utskrivelse at jeg hadde svangerskapsforgiftning.

Hvor store er dine nå da? Mina har passert 10 kg og er STOR. Madelen er passert 9 kg. Lillemor er mest aktiv og begynte og krabbe når hun var 6 mnd. Og nå står de begge rundt bordet og det er like før de skjønner at det går an å gå.. Hvor aktive er dine blitt da? Full fart?

Skrevet

Har ikke vært på kontroll på over 1mnd nå men sist var de 9,3 og 9,2kg... så de er i godt hold, hehe. Rart å tenke på at de ikke var 2kg en gang da de kom til (født 32+6). Skal på kontroll neste uke, og jeg regner med de er rundt 9,7kg.

De er OVERALT for tiden..... Åler seg framover i full fart og skal sjekke ut alt som ikke er lov... De står i krypestilling men har ikke skjønt helt krypinga enda, men ålinga er de mestre på nå..

Hvordan er dine?

Skrevet

Leste litt fort jeg, du hadde jo beskrevet dem :)

Hvor bor dere da? Har du flere barn?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hjelp som tiden flyr, lurkikker innom her selv om mine tvillinger snart er 12 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...