Leonella777 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Her er noen små ting jeg har gjort i svangerskapet, som har hjulpet. Hjelper sikkert ikke for alle, men om noen har nytte av det, versegod: 1. Ofte har jeg våkna med hard, vond mage, og da har jeg tatt et glass NYCO på TOM mage, og ikke spist noe før lufta har kommet ut. Hjelper også å ligge på venstre side i tillegg. Et glass NYCO før leggetid er også veldig bra for både lett halsbrann og luft. (Ille halsbrann MÅ det Gaviscon til) 2. Barbere leggene: Har du badekar, sitt på rumpa og barber. Løft deg opp med hendene. Eller sett en stol ved dusjen og spre beina godt, så magen får plass, bøy deg inn i dusjen og barber beina, funker vel ikke om man har ille bekkenløsning da men... Jeg greier dette fint, har 5 dager til termin. 3. Tørr hud: Jeg smører meg med Aloe Vera gele først, og så med Spenol eter dusjen. Dette er utrolig effektivt og deilig!! Og billig!! 4. Et glass Biola med knuste linfrø i til frokost, får sving på fordøyelsen. Jeg har ikke hatt forstoppelse i det hele tatt! 5. Dypp en tampong i Biola NATURELL (Veldig viktig at det er naturell!!) og putt den inn i skjeden. Dette forebygger og kurerer sopp på en trygg og billig måte! Det høres veldig ekkelt ut, men det er det faktisk ikke. Man lukter IKKE sur melk av det. Har snakka med lege, det er helt trygt og faktisk effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå