krokofant666 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Han er over 8 mnder. Spiser som en hest på dagtid...og natten. Spiser grøt x 2, skive, fruktpure middagsglass og moste grønnsaker på dagen. Så er det nettene. Fra han legger seg (19-1930) til morgenen (0630-0700)har han kvælva innpå 750 ml nan. Jeg blir skrullete. Trenger han så mye mat eller må jeg ha han på avvenning?? Han er meget godt i hold. Angriper flasken på nettene og sluker 250 ml på 1 min. Jeg trenger ei hel natt søvn!!!
Raych Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Eh, det hørtes ut som veldig mye NAN i forhold til at han spiser såpass mye. Han trenger ikke mat på natta når han er så stor, men det har vel blitt en vane med kosen. Det kan hende dere må ta en runde med avvenning av nattmaten her. Kan prøve å bytte ut melka med vann og se om det er like interessant:) Kanskje slutter han å våkne for å få melk når det ikke er melk lenger. Eller dere må kanskje kjøre den harde linjen med ikke å gi noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå