Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Du som er lyshåret, og har barn med han fra Kina. Jeg er på episode 2 nå, og jeg syns du virker som ei morsom jente jeg:) Har sett du har fått mye kritikk. Men så må jeg si en ting jeg også - får så vondt av "kjæresten din" i episoden her! Si den er klippa sånn... hehe... Han virker så sinnsykt snill og beskjeden, så snakker du så nedlatende til han på tv. Syns så synd på han her, fikk helt klump i magen. Han virker som en ordentlig godgutt som fortjener å ble behandlet med respekt, og spesielt foran så mange tv-seere! Det er den episoden hvor vi møter han første gang.. og du sier han ikke har teknisk sans en plass, klager over hva han har kjøpt, sender han ut for å kjøpe kylling til deg - og han gjør bare som du sier, uten et ord. Fikk helt ærlig vondt jeg. Var mange ting da, ga bare disse eksemplene så du skulle huske hvilken episode jeg mente. Ellers syns jeg du virker som en kjempegod mor, og jeg liker deg
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Helt enig! Jeg fikk utrolig vondt av kjæresten hennes i denne episoden. Virket hele tiden som det var han som var problemet. Jeg må også legge til at jeg syns du virker som en god mor! Blir spennende å følge deg videre i serien...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 god mor og god mor...nå har jeg bare sett en episode,da, men...maken til navlebeskuende bimbo.....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Bra deilig å kunne baksnakke mennesker ut fra hva man ser på tv gitt... Kan hende den navlebeskuende bimboen har langt mer i hodet enn deg anonym!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hva er så navlebeskuende bimbo med henne da? Ja, hun har noen kommentarer man må smile av, men det er underholdende slik de har klippet det. Og hun virker faktisk sterk nok til å takle all kritikk, det er virkelig ikke alle som hadde gjort. Hun virker god mot datteren sin, selv om hun kunne behandlet "kjæresten" mye bedre... Men å kalle henne slike ting ut i fra EN episode sier mer om deg mener nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå