Gå til innhold

Lillestrøm, peppes på mandag (24.11) etter treffe.


lille H

Anbefalte innlegg

Hei jenter som var på treffet på peppes i dag.

 

Når vi alle var ferdige i dag og hadde betalt sto det en liten Peosi og en Super Pepsi max dessert igjen.

Er det noen som har glemt å betale for det?

Jeg har foreløbig betalt det.

 

Det var hyggelig i kveld.

Elin hvor ble det av deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, tusen takk for kjempe koselig treff. Var jo mega nervøs på forhånd, men det var jo ikke no å være redd for hehe..

Gleder meg allerede til neste treff=D

 

Jeg betalte alt mitt iallefall=D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin sov søtt på sofaen sin :P sovnet etter middag jeg å våknet etter midnatt. Da hadde jeg sovet min nattekvote faktisk :S blææ.

Uansett så var det helt utrolig godt å sove i 7 timer!

 

Håper dere hadde det kjempekoselig! Jeg som hadde fantasert om hvitløksbaguettene i sååå lang tid også. grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg sviktet i går.... tiden gikk litt for fort for oss....

Men håper dere koste dere uansett :o)

Vi fikk ihvertfall mange fine 3D bilder og filmsnutter, så vi er veldig fornøyde med gårsdagen altså. Kan ta de med neste gang hvis noen har lyst til å se :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh JAAAA! gleder meg til å se assa.

Synes du skal lage deg en liten webside å poste bildene jeg :P er jo så lenge til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva var min unnskyldning?Jo, jeg hadde bare ikke ork til å dra ut igjen da klokken begynte å nærme seg seks...Huff, dårlig samvittighet:) Men jeg var hjemme fra jobb halv 5, og skulle bare aldri ha lagt meg såpass godt til rette på den sofaen, for der ble jeg jaggu liggende.

Men håper dere andre hadde det hyggelig!

Hilsen unnasluntreren...hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig hyggelig i går! Og så flott med mange nye ansikter! Synd såpass mange kjente ansikter ikke kom, men sånn er det bare... Håper den som glemte å betale brusen og desserten sin kommer på det, sånn at lille rose kan få det tilbakebetalt! (Fort gjort å glemme, man husker ikke alltid like godt når man er gravid....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhh.. hadde du sånn bra sofa i går du også :) min var bare heeelt fantastisk. Tror ikke jeg har sovet så godt på lenge jeg ! Thomas syntes jeg fortjente søvn også så han lot meg sove! snille kjærsten min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går, var kjempehyggelig :)

Syns det er greit vi skal på Egon neste gang igjen, var litt mye rart på peppes i går syns jeg... Men hyggelig å møte folk igjen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi alle er enige om at vi prøver Egon igjen neste gang, ja... ;) (Satser på at vi får vår "faste" servitør neste gang da.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist, på mandag. Det var kjempekoselig :) Jeg får ikke til neste treff 17.desember :(, men kommer sterkere tilbake på nyåret! Kos dere så mye i førjulstiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite nurk i magen, kjempedumt du ikke får blitt med på årets siste treff. Men sånn er det jo bare en gang... kos deg masse på julebordet da!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten på Egon med ei venninne i går og da var det han samme lille gutten som servitør som vi hadde sist... Får vel ikke så mange stjerner i boka, men syns det er bedre enn peppes var med både hår i desserten og ikke hadde de peil på hva ting inneholdt, mangla jo masse og rot med betaling.... Ja ja, blir nok koselig på egon neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Egon blir nok bedre. Og er det han spirrevippen igjen, kan vi jo bare be om å få en annen servitør. Hun jenta som var på jobb sist vi var der, hun var jo veldig hyggelig. Peppes scora ikke masse poeng, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg sånn mageknip igjen:( Det er ikke noe godt. Blir sånn med jevne mellomrom. Kniper helt øverst i magen min...arghh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for helga da??

- vi skal være barnevakt for en på 8 mnd til i morgen, ikke akkurat god timing med syk mann og en toåring som har fått vannkopper.....

På søndag skal vi på julegran tenning så det blir nok koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannkopper - iiiiik!!

 

I morra skal vi kanskje ta en tur med Tertitten. Søndag skal vi i bursdag. Egentlig skal vi på svømming, men vi må se an formen til både svømmer'n og meg.... jeg er ikke i form nå. Han er også litt forkjøla, men plages mer av tenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=D

 

Har dere prøvd Fratelli istedenfor Egon og sånn da? pastaen der er jo ganske billig og knall god. Pizzaen er super go=D

Legger ved meny så kan dere jo kikke http://www.fratelli.no/restmeny.html

 

Eller pikene på hjørnet (man kan reseverere bord der og) der har de digg tapas mmmhhhhhh namme nam...

 

Ellers får jeg heller ikke vært med den 17 desember for mannen skal operere den 16 så han er nok ganske medtatt den dagen =( Mulig jeg kommer etter at Oscarn min har lagt seg i tilfelle da=D

 

Synes dere var en skikkelig koselig gjeng som jeg gjerne vil møte igjen=D=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fratelli er litt for restaurant-preget, for min del..... Greit å ha et sted som er litt mer kafé-aktig, samtidig som man kan få god mat for de som har lyst å spise.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...