Tråle i Trøbbel Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Over nyttår bytter poden sete frå hts combi x1 til britax 15-36 kg. HTS stolen er svært pent brukt og bare 1.5 år gammel. Er det marked for å selge brukte bilbarnestoler...har det noe for seg å legge den ut på finn.no feks? Hva bør jeg evt legge prisen på (stolen kostet 3600 ny)? Kjenner ingen som trenger stolen, og det er jo tullete og kaste en "ny" stol...ser heller ikke noe poeng i å lagre den da disse stolene uansett bør byttes etter 6 år og det ikke blir flere små her i gården med det første...
~sjiraff~ Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Det er mange som kjøper brukte stoler har jeg inntrykk av selv om jeg (og mange andre her på dib hvertfall) ikke hadde tatt sjangsen på det. Legg den ut på finn. Halv pris er vel vanlig så lenge setet ser bra ut.
Minnie Mom Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg solgte en 0-13 kg stol for et par uker siden. Den ble solgt til halv pris på et par dager og har hatt flere telefoner i etterkant, så ikke noe problem det. Trodde det skulle bli vanskelig, men gikk greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå