turbotassen Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg er helt blank i år. Hva er populære ting?? Eneste jeg har kommet på er små badeskumfigurer.....
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Kanskje han liker lego? En tøff kulepenn? Har f.eks. sett noen som er utformet som dinosauruser på BR leker Eneste jeg kom på...
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg handlet masse på sunneleker.no til stesønnen min på 8 år. Mange morsomme ting :-)
Himmel og hav Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Er det noen samlekort han liker? (fotball, pokemon, yugioh eller no') Kjøp pakker og del dem opp så han får et par hver dag, og evt et album til å samle dem i. små figurer - pokemon, gormiti, transformers el sprettballer viskelær småbiler Ellers så er det mye "fornuftig" man kan putte i en kalender: nye vanter/hansker, ny tannbørste, ullsokker, buff, refleks (sånne slap on reflekser er jo litt morsomme), en boks vitaminbjørner osv
sprængpupp<3 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 jeg har fått i til min gutt på 8 en buff 10pkn med blyanter, viskelær fargestifter hansker(litt tøffe) tannbørste tannkrem en dagkrem ( med guttelukt) da han er blitt veldig opptatt av dette en deoderant fra apotetekt en pakke med lego (småbiter) en pakke med fox (julaften sammens med sånn luecaps som e så populære nå pluss en liten sånn parfyme med ultra liten lukt på ) samt noe små sjoko. en samlekort beholder( kjøpes på nille) egen champo/dusjsåpe for gutter har også 3 pakker med små biler hjemme som jeg kjøpte på tilbud for lenge siden som jeg jeg tenkt å legge i kalenderen ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå