Leonella777 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 For noen år siden gikk jeg på en diett som innebar at jeg skulle spise en spesiell suppe flere ganger om dagen. Denne suppen skulle være utdrivende og øke forbrenningen. Det som skjedde var at da jeg gikk på denne, følte jeg virkelig at den var utdrivende, mensen kom til og med nesten en uke før tiden!! Så da tenkte jeg; FØDESUPPE?? Jeg har nå laget meg denne suppen, og har tenkt å spise den flere ganger om dagen, i håp om at fødselen fremskyndes. Det er en vanlig grønnsaksuppe altså... Hva tror dere?? Legger ut oppskrift om noen er interessert
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 hmmm,interesant JA kan du ikke legge ut oppskriften hadde satt pris på det...om 2 uker skal jeg begynne me "kjerringråd"for å få lille tassen ut,og det hadde vært spennende å prøvd den suppa
Leonella777 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2008 OK!! Oppskrift: Hodekål Løk Persillerot/ sellerirot Hvitløk Gulrot Paprika Purre Salt/ pepper Chillipulver Gressløk Hermetiske tomater Vann Kutt opp alle grønnsakene og ha i en stor gryte. (Her tar du i så mye du vil, ettersom hva du liker og hvor mye du lager. Mye kål er lurt, og mye løk) Ha i krydder og hermetiske tomater (1 boks er nok til stor gryte) Fyll på med vann til det dekker grønnsakene. Kokes i ca 45 min! Suppen kan stå i kjøleskapet i 1 uke, bare ta det du skal ha og varm det i mikroen feks når du skal ha en porsjon. Kan spises flere ganger om dagen, og husk at man går ofte mer på do av denne suppa! Hehe. Lykke til, og bare spør om dere lurer på noe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå