Gå til innhold

Nervøs...brunlig utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er nå 5+6 og har i noen dager vært noe brunlige greier når jeg har tørket meg, men i går og i dag har det også vært i trusa. Er dette normalt? Blir så nervøs av alt mulig jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lillevinge...tROR ikke du trenger å beskymre deg !! De er veldig mange som får litt brun utflod...,så lenge det ikke er mye smerter og frisk blod, da har du ingen ting å beskymre deg for !! ... Du kan jo ta tidlig ul imorgen til å sjekke om alt er bra, bare for din egen del??

Ikke vær nervøs, dette går sikkert bra !!..

hilsen,morsomjente 4u+3

Skrevet

Takk for kjapt svar! Det er vel sant at det ikke er noe å bekymre seg for. Er mye som foregår der inne når man blir gravid. Er fantastisk å tenke på at man er gravid ihvertfall =)

Skrevet

Sånn har jeg det og....har hatt det et par dager. Er 5 uker på vei idag.

Har fremdeles masse symptomer og ingen smerter....så prøver å tenke positivt, selvom jeg ikke helt klarer å glede meg enda.

Skrevet

Min SA i helgen startet m 3-4 dager m brun utflod i trusen, ikke mye som kom om gangen. Jeg ble også beroliget av både gynekolog og venninner om at dette var veldig normalt og ikke farlig. men for min del endte det med kraftige menssmerter og krampe i rygg og mage på fjerde dagen, og deretter blødning.

det trenger altså ikke være så ille, men kan også være et forvarsel.

Sikkert lurt å ta det med ro og kanskje snakke m legen. Jeg var kun i uke 5-6, og følte en del av symptomene gradvis ga seg de dagene.

Skrevet

det kan gå begge veier,jeg hadde masse brun og rosa utflod fra uke 5 til uke 13,varte noen ganger opp til en uke sammenhengende, var på 2 tidliger ul, er nå over halvveis,så det trenger ikke bety sa =)

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke fått noe i trusa, kun bittelitt på papiret, og symptomene er der hele tiden :)

Vurderer å bestille tidlig UL pga dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...