Jewel m/jente får gutt Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Skal på tidlig ul for og finne ut hvor langt vi er på vei. Aner faktisk ikke hva de kommer til og finne ut. Så vi grugleder oss. Tenk om det kanskje er to inni der og... I følge legen så er vi 10 uker på vei, og kvalmen er kommet for fullt, så det stemmer kanskje det. Andre som ikke har visst sikkert, og fått en god nyhet på ul?
Mammarama=) Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg var på tidlig ul for å finne termin sist graviditet.Da hadde legen sagt på forhand at jeg sikker var rund 12 uker, men på ul var jeg 10 uker. Spennende =) Lykke til..
klarforbaby:) Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Er dette noe dere gjør privat, som dere må betale for, eller får dere tilbud om det?
vennendin Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg var på tidlig ul med førstemann. Legen trodde jeg var 6-7 uker på vei. Men det viste seg at jeg var hele 12 uker på vei. Var veldig greit å hoppe over første trimester. Tidlig ul var noe jeg fikk tilbud om. LYKKE TIL!!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 Da var ul overstått. Ifølge legen skulle jeg vært 10 uker, men den lille bønna var 19mm stor, og det tilsvarte visstnok 8+4 uker. Så det var litt skuffende, men vi så ett hjerte banke, og en liten hånd, og at den sprellet litt. Så alt i alt var det vellykket.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Vi fikk denne ul'en fordi vi ikke visste hvor langt på vei vi er/var. Så vi ble henvist til sykehuset, og måtte ikke betale noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå