Gjest Siklerotte Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Da jeg var i London forrige uke så satt det noen norske jenter på samme tog som meg, og jeg satt selvfølgelig å hørte på alt disse jentene sa... Derfor fikk jeg jo også med meg at de var fra Volda, så du vet nok hvem de er. Alle kjenner alle der, har jeg bestemt. Og da satt jeg å tenke på deg også, også lignet hun ene litt deg. Det var to som het Anette og en som het Thea. Det er sikkert naboene dine. Hvordan går det i Volda for tiden? Mye liv på Cubus eller på bensinstasjonen i Ørsta eller hva det heter der igjen? Har tenkt meg å sette en dato innen 2015 hvor jeg må ha besøkt Volda.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Volda sucks! Hvor mange ganger skal jeg si det.. Ørsta kjære, Ørsta! Vil anbefale deg å komme nå, videotrollet har fått seg ny bukse!!! Lilla!
Gjest Siklerotte Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Hæ? Men er det ikke du som har fortalt at du bor i et townhouse i Volda og bla bla? Det VET jeg du har sagt. For jeg vet jo selvfølgelig OM Ørsta, det er sånn typ fem minutter unna Volda, og der er det bare en bensinstasjon. Tror det er Shell vi snakker. På denne bensinstasjonen henger ofte ungdommen om kvelden, jeg kjenner til det. Jeg kjenner jo en som bor i Ørsta - og det er jo ikke deg! Da er dere naboer isåfall! Helt sikkert. Hvem er videotrollet? Noe jeg har gått glipp av? Lilla bukse også? Kjøpt på Cubus i Volda eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå