Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Vil ha noen skikkelig killer-julekort i år:)
annki83 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 jeg har bestilt julekort me to bilder på i år fra elitefoto. kjempe mange fine motiv! anbefales virkelig
Fire småtroll Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg er kjempefornøyd med sponland.no De som ligger på nettet (mange) er bare forslag, du kan ønske deg og sette sammen motiver osv som du vil, også lager de det og sender det til deg på mail før du godkjenner og de produserer. Koster litt mer enn mange andre steder, men du får det akkurat som du vil, og de har kort leveringstid. Anbefales!
Pocoyoツ Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Kortshop.no har maaaaaaange fine, men de er ganske dyre. jeg bestillte hos nfoto.no. Det er enkle kort, laget på fotopapir, men jeg valgte et som jeg kan ha 3 bilder og tekst på. 20 kort med div photoshop redigering hos dem kom på 250,- inkl porto.
Pocoyoツ Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Konvolutter var selvfølgelig også med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå