Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har nettopp vært å kjøpt søskenvogn. Slo til på babyproffsen sitt tilbud på BabyTravel vogna. Vurderte brukt Emmaljunga ettersom vi er fornøyd med singelvogna, men nå fikk vi ei ny vogn for omtrent samme prisen: 3900 SEK+1000 for bag. Falt for den brune varianten, selvom svart hadde vært mer nøytralt Var klar på at babyen skulle vendes mot meg. Kjøpte med en bag som er smalere men lengre enn vår City Bag (Emmaljunga). Vogna brettes i 3, så den blir ikke så mye større enn E. City Cross. Ett minus er at bagen må av når vogna slås sammen. Virker lett å trille og ikke så verst tung heller. Håper vi blir fornøyd når vi får tatt den i bruk!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Oi, har Babyproffsen tilbud på den vogna nå? står ikke noe om det på nettsiden deres i hvertfall. Har det kanskje stått en annonse i Glåmdalen om det? Jeg trenger også en søskenvogn som ikke koster skjorta, da jeg også har en tass født i aug.07 og får et nurk til i april 09. Men er den stor å ha i bilen og evt bred å få gjennom butikkdører og slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå