Gå til innhold

Leo föddes 11.11.08


lillamammamu

Anbefalte innlegg

Vattnet gick 23.30 den 10/11. Efter det kände jag inget liv på två timmar så vi åkte in för undersökning. Allt var normalt och barnet mådde bra!

Riene hade inte börjat än så vi åkte hem igen. Men efter ca 2 timmar hade jag så ont och riene var täta, 2min mellan. Så det var dax att åka igen. När vi kom in var jag fullt öppen!! Jordmor kunde inte tro det var sant, så hon undersökte flera gånger. Det var bara att sätta i gång och föda:) Jag kämpade och kämpade men det var inte mycket som hände. Vi provade sugklocka men det var inte mycket till hjälp det heller. Så det blev till slut kejsarsnitt. Inte vad jag tänkt mig, men det gick ju bra det också:)

Kl 12.50 kom iallafall världens finaste kille som heter Leo ut. Han var 51cm och vägde 3970g. Massa svart hår och stora ögon. Han hade lite gulsot så vi fick stanna på sjukhuset några extra dagar. Men nu är allt bra och vi har det bara mysigt hemma!!

Grunden till kejsarsnittet var att huvudet låg lite, lite fel.

 

Lycka till alla som fortfarande har sitt kvar:)

Glädjer mig till att se så många som möjligt av Oslo-jentene sen när alla är klara!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med lille (store?) Leo! Min lille prins var 3630 g og 51 cm, født 14 dager før termin. Du hadde en rask åpningsfase! Jeg også, fra 2-3 cm til full åpning på 20 minutter! Håper du kommer deg raskt etter keisersnittet. (Forsiktig med løft...) Lykke til videre!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Leo!! Godt at det fins keisersnitt når man trenger det!

Vi koser oss også veldig med vår lille jente. Det går mest i soving og spising og kosing:-)

Gleder meg også til Oslo-jentene kan møtes!

Vi sees:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gratulerer!!!

Her også gikk det raskt når bare riene kom igang, men vi slapp heldigvis KS da. Vannet gikk 7/11, men lillegutt kom først 9/11. Ingen rier før rett før midnatt 8/11, men da gikk vi til gjengjeld fra 0 cm til ferdig fødsel på under 3 timer! Intens, men veldig fin fødsel:-)

Vi koser oss også hjemme, med både storebror og lillebror:-)

Gleder meg også til vi alle møtes igjen, med våre respektive små:-)

 

Kos dere masse og nyt tiden!!!

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...