Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 noen av dere som ser noe barn i min nærmeste fremtid? når eg eventuelt blir gravid? tvillinger, jente gutt el vor mangen? takker på forhand. meg 310789 han 040685
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2008 dytter
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 hei :-) du blir gravid , å jeg ser 3 barn på deg totalt. får ikke opp kjønn. 2 jenter-1 gutt ? usikker . jeg kan tenke meg det tar ennå litt tid før nr 1 dukker opp , men vær tålmodig. jeg får dessverre en dårlig følelse ang. forholdet deres? vet ikke om det er noe alvorlig , men det dukker opp en konflikt /situasjon du må vise hvor sterk du er. lykke til! :-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 noen andre som vil se på meg? har berre planer om 2 barn å me krangle som regel ikke men diskuterer å da må eg være sterk så de forundret meg ikke:P håper flere vil se for aurora snakket om at eg blir gravid når de er snø ute elle fråst.
MyB@by <3 Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 hei. jeg får inn at du blir gravid i februar, og at det da vil bli en gutt... så vil du få en jente etter det, også får jeg faktisk opp 2 tvilling jenter etter det... så 4 barn totalt:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 26. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2008 oj=) dette kan eg like hehe=) hehe min mann vil berre ha 2 men eg har sakt eg vil ha flere=) men 2 først=) takker så mye=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå