maisel Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 er det noen som vet hvor jeg får tak i litt penere klær, gjerne litt lekre topper, fine bukser ol i denne str. jeg syns det er så lite utvalg i butikkene her jeg bor, så kanskje det finnes noen gode nettbutikker å velge i.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 på La Redoute (???) har de masse lekkert også har de 70% på masse fint på ellos nå..
Stellamortilgutt Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Har du Zizzi i nærheten? Der syns jeg ofte de har mye fint.
Pittamitta Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 http://www.sportmann.no/psnweb/deptlist.aspx?deptid=9896&pageall=true
maisel Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 zizzi har jeg aldri hørt om. jeg kommer fra en liten by så vi har ikke så mange butikkene å velge i bortsett fra de mest kjente som cubus, lindex og kappahl
RachaelRay Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Jeg er også knallfornøyd med zizzi, og klær av merket Evita. Vet ikke om det går an å få kjøpt på nett, men du kan jo prøve å finne ut hvem som forhandler de klærne i nærheten av deg. Ellers har jo sportmann litt klær i den str også, merket Emeron om jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå