rrrampeguttmamma`n Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har en gutt på snart 4 år som er veldig opphengt i kaptein sabeltann for tida. Han ønsker seg da ks skipet i julegave. Så er det dilemmaet mitt: Jeg dro avgårde for å kjøpe dette høyt ønskede skipet, men de hadde ingen utstillingsmodell og siden jeg er litt i tvil om kvaliteten til sånne merke ting så kikket jeg litt på playmo sjørøverskip også. Dette kostet 300 mer, men virket liksom mer solid utfra bildet så endte opp med å kjøpe dette.. Nå er jeg veeeldig i tvil... playmomenn ligner jo igrunn ikke på kaptein sabeltann.. så tror dere mini bli skuffet?? Bør jeg bytte det selv om jeg i beste mening ville kjøpe noe ordentlig solid til han? Er et stykke å kjøre for å bytte i såfall, men er igrunn bortkastet med en så dyr gave om det ikke faller helt i smak... Hva hadde dere gjort???
It's all about me Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg som voksen ville har foretrukket Playmo, men det er en 4 åring sitt ønske og de tenker ikke like fornuftig som oss. Og er det Kaptein Sabeltann som gjelder så tror jeg det er en mager trøst at det er mer solid (kanskje) og at playmo er noe som har eksistert i årevis. Jag hadde byttet, men det er meg.
Cleary Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 jeg hadde også byttet. De små er ganske bestemt på hva de vil ha:-)
hysterika Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg hadde bytta, han er jo så stor, og han vet godt hva han ønsker seg. Jeg hadde vært redd for at han skulle bli veldig skuffa.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 jeg hadde også byttet. å nesten få det man ønsker seg er aldri kult
rrrampeguttmamma`n Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Hmmm da får jeg a turen og bytte det tror jeg.. Nesten litt trist hehe ordentlig fint skip, men det er jo sabeltann som er tøft blandt gutta nå tror jeg så...
Blind Gudinne Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Sabeltann er knalltøft. Lillefjert fikk "den sorte dame" til bursdagen sin- var det eneste han ønsket seg... Bare vær forberedt på "ørten" millioner smådeler, og ett skip med ræ** kvalitet Men er fortsatt stor stas med det her i huset altså. OG ikke glem å kjøp med tilleggsfigurer, er ingen av dem som følger med!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Dette lyder kjent. Gutten vår fikk Duplo skuta til jul da han var 3 år - kjempeflott med masse muligheter og kjempekvalitet. Skuta har han lekt masse med, men det er IKKE sabeltannskuta. Denne fikk han av pappaen etter at han opererte mandler og polypper i høst. Og den skuta har han jammen lekt mange timer med. Jeg tenkte at det var overpriset plastikk ræl - men den har faktisk holdt uten å gå i stykker. Selv med en lillebror på 10 mnd som elsker skuta og rister i den så fort han får mulighet. Duplo skuta er fortsatt med, men blir som regel "nedkjempet" av selveste Sabeltann :-) Så, ja jeg hadde byttet. 4 åringer er 4 åringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå