Gå til innhold

pris på babybjørn bæresele...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på en babybjørn activ sort/rød, 3 år gammel.... hva er et godt kjøp på en slik sele?

Kunne helst tenkt meg en synergy, men det finner jeg ikke brukt noe sted.... Noen som vet kanskje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babybjørn synergy.. tror det er den nyeste modellen til babybjørn. alik som activ, men med et mer pustende stoff

Skrevet

Ergo bæresæle fra babyslynga er et mye bedre alternativ! Kanskje er du heldig å får kjøpt det brukt.

Ergo kan brukes til barnet er nyfødt (med innlegg) til 4 år!!

Babybjørn mener jeg ikke er mer enn 1,5 -2 år, hvis ikke kortere!

Dessuten belaster babybjørn ryggen, mens ergo belaster hoftene dine.

Hørt mange har klaget over vond rygg med babybjørn! Dessuten belaster det ryggen til den nyfødte, siden den må sitte.

Innlegget til ergo lar barnet ligge litt på siden. Med ergo kan du også bruke den som bæremeis, ved å bære barnet på ryggen din!

Anbefales på det sterkeste! Dersom du velger babybjørn, velg sports utgaven (eller hva det var). Har for meg at den har ekstra fester for ikke å belaste ryggen din så alt for mye!

Skrevet

ah, takk for tips.. da skal jeg sjekke litt ut..

heter det ergo bæresele altså? Det er merket?

Skrevet

http://www.babyslynga.no/

Vi har både ergo bæresele og maja bæreslynge m/ring. Brukte bæreslynga fra nyfødt til 9 mnd, deretter ergo. Bæreslynga kan brukes lengre, med barnet sittende, men det sliter litt på skuldra på lengre gåturer. Kjekt for en liten runde med hunden, eller i butikken.

Hadde ergo uten innlegg, derfor brukte vi den da barnet kunne sitte ordentlig. Vi brukte bæresælen og bæreslynga nesten hver dag i 1 1/2 år! Hadde han på ryggen når jeg foreksempel vasket gulv eller støvsuget, slik at han kunne få være med på det som skjedde. Måke snø, stable ve'..ja den ble brukt mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...