*Timulia* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 var slett ikke verst syns jeg! bare tatt gløggen enda, men den var da god! Flere som har prøvd?
It's all about me Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg synes den høres helt for ferdelig ut og har ristet på hodet hver gang jeg har sett den i butikken, he he )
velsignet med to Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Har bare prøvd den med gløgg foreløpig jeg også og den var overraskende god Skal prøve en ny nå tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå