Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er blitt skikkelig syk, og er i uke 31... har feber, vond hals, snørr og hoste.... er dette farlig for babyen? er det noe jeg bør holde meg unna av medesiner????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ikke gå med feber lenge, så om du ikke blir bedre om et par dager bør du gå til legen.

Du kan heller ikke bruke nesespray, men du kan bruke den saltvannsprayen med mentol, den hjelper, den har jeg brukt hele svangerskapet nesten. Ellers kan du jo ta Paracet, men ikke Ibux.

Det er alt jeg har fått med meg, men syns du burde ta en tlf til legen....for å være på den sikre sia

God bedring!!!

KLEMMM

Skrevet

VIlle bare komme med et innspill på det med nesespray - du kan bruke otrivin, men følg henvisning på pakken. Har jeg fått beskjed om da hvert fall. :) god bedring!

Skrevet

takk for svar, men er det noen andre som har hatt det sånn, nå har jeg ikke kjent liv iden i går kveld heller!!og har smerter i korsryggen!!

Skrevet

Du kan TRYGT buke nesespray! Og Paracet.

Jeg er i uke 37 nå, og STAPP sylte forkjøla, blæ...har ikke feber da, men øyekatar, hodepine, sår hals og tett nese.

Det er ikke farlig for babyen overhodet, så lenge du ikke går med høy feber i mange dager. Smertene i krosryggen din aner jeg ikke noe om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...