Gå til innhold

Festeblødning? Nå blir det spennende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med pillen for 1 mnd siden. Fikk mensen rett etterpå, og troooor, eller det kjentes vertfall ut som jeg hadde el rundt tirsdag forrie uke.

Nå kom det litt brunlig blod på papiret, og kanskje dette er en festeblødning?? Det stemmer vertfall med antall dager osv, har ikm ca tirsdag neste uke. (om ikke syklusen min er helt på jorde p.g av pilleslutt)

Hva tror dere, er det en sjangs her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er sjans! :) Men det kan jo også være kluss med syklusen, som du sier... Lykke til! :)

Skrevet

Kan bare snakke av egen erfaring.. Har også sluttet på p-piller. Og fikk etter en stund brunlig utflod som deg. Det varte i to dager også stoppet det igjen. Ingen positiv test på meg enn så lenge. Går bare å venter på TR egentlig, siden denne syklusen er så laaang. Håper for din del at det er festeblødning da :) Men kroppen min er helt på jordet for tiden..

Skrevet

Tror ikke jeg får noen positiv test jeg heller denne mnd. Er liksom for godt til å være sant siden det er i 1pp. Tar nok ingen test før ikm dagen, viss jeg greier å holde meg :P Men krysser fingrene for os alle! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...