Gå til innhold

Hei, da tutler jeg meg ENDELIG inn her! hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men får vel ikke komme inn før i morgen egentlig... Jeg er 12+0 i dag, men på siden her står det jo FRA 12+1... ;-) Har termin 8 juni...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommer hit, endelig er vi her begge to. Litt deilig følelse å ha kommet hit, men jeg må innrømme at jeg fortsatt bekymrer meg.. Huff, skal prøve å bare nyte etter morgendagen er overstått, da skal vi ha nakkefoldsscanning.

Lykke til: )

Klem

Skrevet

Tusen takk, begge to! :-) Veldig glad for at du fremdeles er med på "lasset" Luna! :-) Kan jeg få spørre, er det noe grunn til nakkefold-scanningen?

Skrevet

Hei igjen. Vi hører til i DK og her får alle over 30 tilbud om nakkefoldsscenning for å se om det er fohøyet risiko for Downs syndrom.

Det gikk veldig fint med oss, jeg hadde fine tall så det var ingenting å bekymre seg for. Var så rart å se den lille idag, den lå med bena i kors og slappet av. Etterhvert beveget den seg volsomt og det var helt vittig å se. Ble litt mer vikelig idag faktisk. Hi, hi : )

Skrevet

Hei Hei

Da er endelig jeg her inne også. (Termin 7. juni) Skal på UL i morgen å se etter om alt er bra, bl.a. nakkefoldscanning... Jeg vil vite om det er fare for Down Syndrom, så får jeg ta stilling til dette når jeg vet mer. Har 2 barn fra før og er 34 år så jeg vil bare vite... Puster litt lettere nå som jeg er over på 2. trimester.

Skrevet

Hei!

Ser vi har termin samme dato ;) Men jeg er i dag 12+3 ;p

Hvor i landet holder du til? Hadeland her...

Skrevet

Oslo her... Nei, jeg er passe forvirra, egentlig... I følge EL-dagen har jeg termin 13 juni, legen på Riksen sier jeg skal følge første dag i siste mens, og sier 8 juni... Jeg var til UL en onsdag, og da sa han jeg var 8+2... I følge fastlegen min har jeg termin 10 juni! Er det rart jeg blir smårar og forvirra!? Trodde termindagen skulle være enkel sak, jeg, siden jeg er sikker på EL-dagen...

Skrevet

Hei. Idag har jeg også vært på ultralyd og sett den lille. :) Da sjekket gyn for nakkefold scanning og forklarte om hvordan det funka. Hadde de over 2 cm så kunne det være fare for downs syndrom

Hvor mange cm hadde babyen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...