Gå til innhold

Var på 3D idag :)


Tullhøna84

Anbefalte innlegg

Var på 3D ultralyd idag på sandvika klinikken!!

For en opplevelse....anbefales til alle =) Prinsen min var ikke helt fotogen da men fikk tatt noen bra bilder =)

Han var veldig flink han som har den klinikken =)

fikk med DVD med videosnutter og mange bilder =) Var gøy å få se guttn min! Har skikkelig bollekinn ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på 3D ul vi og, det var utrolig spesielt:) Da vi ikke fikk sett hvilket kjønn det blir på vanlig ul, så vi etter det denne gangen. Jordmoren mente på at det er ei jente, men ville ikke si det 100%. Spennende er det uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal dit den 15 desember :D gleder oss masse til å se lillegull. Besteforeldrene er med også så dette blir en stor dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bilder og dvd er inkludert i prisen! og han var bare super hyggelig han sonografen! dette stedet kan virkelig anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med en kan ha med seg noen stk, for var sofa til 5 der inne ;)

betalte 800 kr. da fikk vi 4 bilder og alle bildene på DVD + 6-7 filmsnutter =) absolutt verdt pengene =)

Og sonografen var supehyggelig og morsom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

jeg har også hørt positive ting om Sandvika klinikken.

 

Jeg anbefaler ikke Majorstua klinikken på Majorstua i Oslo.

 

Der tenker de bare kommerst! Han legen kunne ikke svare meg på om hjertekammerne og gjennomstrømningen i navlestrengen så fine ut... dette er jo obligatorisk på enhver UL kontroll....

"jeg er ingen hjerte spesialist" sa han.... hallo?

 

Det koster 1200 kroner, så også mye dyrere.

3D ul skal jo også være som en vanlig kontroll, bare at de skrur over til 3D og at vi kan få med noen bilder/DVD, derfor så dyrt.

 

nei, aldri mer der... ble så skuffa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hørt så mye bra om majorstuaklinikken jeg heller!

var veldig bra i sandvika ja, for han gikk igjennom alt og viste oss alle organer =) og han sa alt så normalt og fint ut! fikk også se hjertet og hjertekammeret! men de er ikke pliktig å si om det noe galt, det står noe om det på hjemmesiden. virket som om han virkelig kunne jobben sin iallefall =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på majorstua klinikken for et par uker siden. Langt i fra fornøyd. Hadde hørt så mye om 3D ul og hadde gledet oss veldig. Dårlige bilder og det gikk ekstremt fort. Sa ingenting om hjertekamrene eller noe. Alle sier at Sandvika er bedre så neste gang jeg er gravid skal jeg dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det min tur. Var på Ultralydklinikken i Sandvika jeg også. Knallfornøyd. På grunn av at morkaka ligger høyt forran på magen ble noen av bildene litt uklare, men fikk da noen fine bilder og filmer av lille prinsessa vår. Har da fått bekreftet at det er ei jente. Må bare få skryte av han som driver der, han er kjempetrivelig, og dyktig! Prisen var også grei, 800,- inkl. cd med bilder og film, og utskrift med noen av de beste bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...