Reveenka Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Begynner å glede meg jeg nå - god mat, presanger, julemusikk, mye fint på TV, julesnop, og jeg er dessuten SIKKER på at det blir en hvit jul så vi kan ake og leke oss på ski utpå jordet her og lage snømenn og snølykter og og og... c",) Vi har alltid hatt reinsdyrstek julaften hjemme da jeg var liten, og siden gubben insisterer på at det ikke blir jul uten ribbe - så må vi jo ha to julemiddager da.... Heldigvis er det han som lager middagen! Jeg står for den hjemmelagde sjokoladesausen og pyntingen og julegaveinnkjøp - alt det som er morsomt c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 En mnd eller to bryr meg ikke nevnverdig..... Nei her er julegavene snart i hus, og det er vel det eneste som "bekymrer" meg før jul. Ellers må jeg bestille ribbe hos slakteren etter hvert. Men min Kjære tilbreder ribbe, pølse og medisterkaker:-) Så matlagning slipper jeg unna. Ellers kom jeg på i går at Storebror trenger et nytt juleantrekk..... Tror jeg...... Knerten kan bruke samme antrekk som Storebror gjorde ved samme alder, det ble brukt julaften og nyttårsaften 2004 og har siden ligget i skapet. Vil ikke tro det er særlig slitt:-DDD Grå skjorte og grå bukse kan da umulig ha gått av moten??? Nei da, jul blir det enten dere tror det eller ei:-DDD God jul!!
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Jul?? Det har jeg ikke tenkt mye på,men resten derimot..... Har ikke kontroll på noe.Julegaver er det kun få av jeg har fått kjøpt,og nå kjenner jeg at jeg begynner å få panikk egentlig....IIIIIIIIIK Men,jeg håper på hvit jul i år.Er så kjedelig med grønt akkurat den dagen...Har masse sne nå vi,og håper den ligger.>Selv om jeg mangler vintersko =) Men klogs og lester funka veldig fint altså =D Juleantrekk til en hel gjeng skulle også vært kjøpt.Men det ordner seg.Jeg må ta en liten ting av gangen og håpe på det beste. Gleder meg til advent å jeg.Til å kunne henge opp lysslange med mere.Er vell den eneste som digger slikt,men der er jeg uhelbredelig. Kanskje det er en sammenheng med at jeg vokste opp med mørketid?? Jeg liker bare å pynte opp litt.Å ungene blir skuffa om ikke mamma overrasker med rudolf i vindu og slange på verandaen...(+++) Men alikevell sitter jeg med en klump i magen her...For så lite i rute som jeg er nå,det har jeg aldri vært før. Jul blir det.Å ribbe skal jeg ha.Å denne jula skal jeg Igjen få ha barnebarn rundt meg. Gusj for et rotete svar det ble.hahahahaha.sorry =))) I dag er jeg ikke helt med i noe.ja ja... =D
Reveenka Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg er vel ikke akkurat i rute jeg heller - har ikke kjøpt noen julegaver enda, ingen småtterier til adventskalenderen til jentene heller. Faktisk er ingenting kjøpt inn eller bakt eller lagd - men det er selve adventstiden og julen jeg gleder meg sånn til! Og pyntingen i advent er koselig; og der har jeg jo alt jeg trenger. Men jeg stresser ikke for at ting skal være satt opp til den og den datoen - bortsett fra adventsstjerna og sånne lysestaker i vinduet som skal opp til helgen hadde jeg tenkt c",) I morgen skal det derimot skje en hel masse før jeg skal på kveldsvakt - da er formiddagen satt av til å vase rundt på et digert kjøpesenter jeg er godt kjent på - så vet jeg hvor jeg finner alt jeg skal ha også ;-) Da skal det ordnes kalenderstæsj, et par-tre julegaver og litt forskjellig. Kanskje en kaffekopp - noen som har formiddagen fri?
Babyonboard ;-) Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Hade det vært idag, Reveenka, hadde jeg gjerne tatt en kaffe på et digert kjøpesenter... Men i mårra er det kurs :-) Regner med det blir Oslo City idag, og jobber oppover Karl Johan etter at Jojo er sendt hjem for å sove, også møter jeg mange flotte Dib-damer i halv åtte tida på Friday's ;-D Og julegavene de ordner jeg idag...håper jeg ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå