Prinsen & spiren Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 IKM på lørdag - og har ikke følelsen av noenting!! Hadde bobler imagen før idag, men borte det og... grrr... føler tanterød kommer i helgen... Dagens lille syt fra meg Da blir det GU time på meg. Håper jeg kan få hjelp mot de lange syklusene mine??
Lala & Po Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 He he 09baby, jeg har det på samme måte. Bare lengter etter noen symptomer.... Skulle ønske de bare dukket opp uten at jeg måtte "kjenne etter". Har ikm 3 des men har planer om å teste meg på søndag. Det kjedelige er at jeg ikke har et eneste symptom enda jeg kjenner etter så godt jeg kan Ja, ja vi har fortsatt noen dager igjen som symptomene kan dukke opp på da..... og så er det jo tidlig ennå (må bare overbevise meg selv litt...). Lykke til!
jobber med saken har klart det Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Hei jenter:) Jeg føler jeg har hatt masse symptomer i løpet av de siste mnd. Men har ikke vært gravid noen av gangene. Tror ikke det spiller noen rolle om man har symptomer eller ikke. Er folk som har vært gravid i flere mnd uten å merke noe. Vær heller glad for at dere ikke går rundt og er liksom gravid hele tiden. Er ganske slitsomt det og:( Lykke til:)
Prinsen & spiren Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Hei, jenter :-) Fremdeles symt løs idag også. Ikm på lørdag, så enda igjen noen dager. Sist hadde jeg noen stikkinger 1-2 dager før IKM, så.. jeg har trua!!!! :-) (Hørtes jeg overbevisende ut nå?) heheh... Lykke til alle sammen :-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå