påanigjen_74 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei Noen som har vært hos johan Bergh på Madla ? Jeg har fått time hos han til tidlig UL - noen som har noen mening om han ?
Mannemor Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hallo Har ikke vært hos han selv, men har hørt at han er kjempedyktig. Lykke til på ul Har du vært eller skal du? Klem
påanigjen_74 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Takk for lykkeønskning Trenger det nok.. Skal 4.desember, mistet i MA i april, og har opplevd både småblødning og brunlig utflod denne gangen også, så spørs vel hva utfallet blir denne gangen
turbotassen Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Du er heldig som får komme til han. En fantastisk flink lege. Jeg har vært hos han i 2 svangerskap med komplikasjoner og han er en av de beste.
Juni prinsesse Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Han er kjempeflink! Anbefalt av alle! Har vært hos han to ganger allerede (er 10+5), pga at jeg har mistet to ganger tidligere. Han kan virke litt streng, men han tar veldig godt vare på oss som trenger det ) Heldig du, som får gå til han )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå