Piri Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Eller det vil si - noen må komme å sy på ermene. Får det rett og slett ikke til! For vrangen er retten og retten er vrangen og det som syes på vrangen skal nå syes på retten som jo er vrangen og da går det helt i ball for meg......
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Kan desverre ikke hjelpe deg der. Du har ikke en flink mamma som kan hjelpe deg da? Det må jeg ty til
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Ja nå ble eg lettere forvirra av å lese innlegget ditt... vrangen og retten og retten og vrangen...hehe Men det genseren skal brukes på VRANGEN? Da syr du sammen på retten. Lenge siden eg har strikket nissegensere altså.
Piri Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Det er et helt land mellom oss.... Men hjelpen kommer i morgen. Den skulle på jobb i kveld. Fåreslo at hun kunne skulke og komme hit istedet, men neida.....jobben er viktigere enn å hjelpe en venn i nød:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå