Gå til innhold

til dere som har vært på 3d ul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det lett å se kjønnet? Skal på 3d ul i morgen og har vanvittig lyst til å vite kjønnet. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg var først til UL da jeg var 12 uker på vei. Da kunne man ikke se kjønn for det er ikke ferdig utvikla da... Men kunne tydelig se babisen. Hadde ikke helt fått øyne ennå, men så at de var på gang.

MEN da jeg var på UL i uke 20 kunne vi se alt veldig tydelig. Var INGEN tvil om at det er en gutt for å si det sånn, he he. Har 3d bilde av beina til hver sin side og tissemannen rett opp, he he! Artig!

Gled deg!

Skrevet

Syns ikke det var tvil for vår del. Vedkommende som utførte spurte hva vi trodde det ble. Jeg sa jeg var rimelig sikker på gutt, og akkurat i det jeg sa det, satte ho på og da var det faktisk det som åpenbarte seg med det samme:-). Så ho kunne da bekrefte at jeg hadde rett i mine antakelser.

Skrevet

Vi utfordra han som hadde 3d ul om hvor raskt han kunne finne kjønnet. 2-3 sek......så sa han at det ikke var noen tvil om at det ble ei jente!

Skrevet

Åhh..:) nå gleder jeg meg enda mer...:)

Skrevet

Vi fikk også vite kjønnet med engang.. Nesten før hun fikk satt ul-apparatet på magen min, hehe ;)

Før jeg la meg på benken spurte hun om vi visste kjønnet, og vi sa at vi TRODDE det var jente (har fått to forskjellige svar fra før på UL), og som sagt, med engang hun fikk lagt apparatet på magen sa hun: Ja, her gjemmer det seg ei lita jente! :)

Gled deg kjempemasse:) Er en helt utrolig opplevelse å se den lille babyen på en helt annen måte enn 2D-ul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...