Honningmelon Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har ei jente på 2 år og en gutt på snart 5 år, og jeg blir så stolt når de forteller om barna mine og hvordan de er i bhg Eldste er så stille og beskjeden, men er utrolig blid, og tilpasser alle typer barn. Og selv om han er veldig beskjeden er han alltid med på det som skjer i bhg av ting. Jenta sa de er en skikkelig solstråle som har mange venner, og er populær blant de eldre jentene. En liten maskot De mente også hun var veldig flink til å snakke og snakker MYE, hehe. En ressurs i gruppa Ikke noe tull med dem. Sånt er jo så moro å høre Så nå fikk jeg sjansen til å skryte litt i dag og
Gidder ikke! Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Så hyggelig! Det er lov å være stolt:)
prinsessemor123 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 kjempe kjekt med foreldresamtaler når man får slike tilbakemeldinger. Du har lov å være stolt:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 jeg har også vært på foreldresamtale i dag! har en gutt på 5 år som er veldig aktiv og har mange venner.. leker ofte med forskjellige barn ute og inne. og er glad i alt fra tegning, perling, biler og modellkitt til å syke og løpe ute. han er flink til å spise og utadvent og trygg i gruppa! han er flink både fin og grovmotorisk. veldig intressert i boksaver og tall. jenta vår på 3,5 år er tydelig i følelsene sine på godt og vondt. de har ikke noe problemer med å skjønne hvordan hun har det. hun er flink til det meste, tidlig ute med både grov og finmotorikk. glad i musleoppgaver som tegning og perling, puslespill og å leke i dukkekroken. hun er veldig mye blid og viser mye glede over å se de andre barna og de over henne. en ressurs i gruppa. hun liker å være med en gutt de har spesialpedagog på ut og synge o.l. Det er veldig koselig å høre sånt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå