Gå til innhold

Det er jo så moro med foreldresamtaler :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 2 år og en gutt på snart 5 år, og jeg blir så stolt når de forteller om barna mine og hvordan de er i bhg :)

Eldste er så stille og beskjeden, men er utrolig blid, og tilpasser alle typer barn. Og selv om han er veldig beskjeden er han alltid med på det som skjer i bhg av ting.

Jenta sa de er en skikkelig solstråle som har mange venner, og er populær blant de eldre jentene. En liten maskot :) De mente også hun var veldig flink til å snakke og snakker MYE, hehe. En ressurs i gruppa :)

Ikke noe tull med dem.

Sånt er jo så moro å høre :) Så nå fikk jeg sjansen til å skryte litt i dag og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig!

Det er lov å være stolt:)

Skrevet

kjempe kjekt med foreldresamtaler når man får slike tilbakemeldinger. Du har lov å være stolt:-)

Skrevet

jeg har også vært på foreldresamtale i dag!

har en gutt på 5 år som er veldig aktiv og har mange venner.. leker ofte med forskjellige barn ute og inne. og er glad i alt fra tegning, perling, biler og modellkitt til å syke og løpe ute.

han er flink til å spise og utadvent og trygg i gruppa! han er flink både fin og grovmotorisk. veldig intressert i boksaver og tall.

jenta vår på 3,5 år er tydelig i følelsene sine på godt og vondt. de har ikke noe problemer med å skjønne hvordan hun har det. hun er flink til det meste, tidlig ute med både grov og finmotorikk. glad i musleoppgaver som tegning og perling, puslespill og å leke i dukkekroken. hun er veldig mye blid og viser mye glede over å se de andre barna og de over henne. en ressurs i gruppa. hun liker å være med en gutt de har spesialpedagog på ut og synge o.l.

Det er veldig koselig å høre sånt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...