♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Husker ikke helt hvor jeg bestilte det, men det er avlangt, og et bånd til å ha rundt nakken som man fester i en ring.. hmm.. vanskelig å forklare! men, jeg forstår ikke hvordan det skal være når jeg har det på.. når jeg fester båndet og henger det rundt halsen, så henger det en stor avlang firkant over brystet mitt, så hvordan det skal brettes rundt baby fatter jeg ikke hehe..
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hei hei. På nettsiden www.mixmax.no under linken "bør ditt barn" er det flere forskjellige, samt på www.tettinntil.no Håpr du finner det du mener der. Tror de kalles for ringsjal, de som du mener. Selv ønsker jeg meg moby wrap, så ikke jeg blir sliten i ene skulderen. Ønsker en som belaster og fordeler vekten på begge....
CGGH Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Hei! En venninne av meg har kjøpt et ammesjal på kvinneverden.no. Det var veldig fint. Tror man kan velge mellom flere forskjellige mønstre og farger. Skal inn å kjøpet et selv... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå