HeldigeMEG:) Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Det sviiir såå sykt når jeg tisser.... må liksom ha dusjen ved siden av meg... Er en uke etter fødselen i dag... Jeg har også vondt i bekkenet foran og vondt for å sette meg ned... Grunnen til at jeg lurer er fordi etter min forrige fødsel hadde jeg det knall egentlig=)=)
It's all about me Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Det sved aldri når jeg tisset, men der kommer det vel litt an på hvor stingene sitter også. Men vondt i kroppen ellers hadde jeg minst i et par uker. Å settte meg ned var vanskelig, men enda verre var følesen når jeg reiste meg opp. Da føltse det som alt skulle rase ut og hele bekkenet og underlivet sprengte voldsomt. Skikkelig ekkelt.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 5-6 uker. Men det skal sies at jeg svimte i dusjen rett etter fødselen og slo halebeinet rett i gulvflisene, revnet skikkelig og ble sydd deretter, samt hadde hemoroider fra H&%¤&.. Det halebeinet gjorde at jeg ikke klarte å gå/bøye meg på veldig lenge, de andre plagene forsvant etter 2-3 uker. Krysser fingrene for at jeg er heldigere med nestemann ;-)
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg måtte stå i dusjen og tisse i 2 uker.. Følelsen av at alt skulle ramle ut når jeg beveget på meg varte i en mnd cirka. Gratulerer, forresten:)
HeldigeMEG:) Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 ja det presset nedover har jeg og:( Må liksom ta meg der for å liksom føre det opp igjen.. hehe=)=) da gir jeg kroppen min 1 uke til=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Det tok over 2mnd før jeg kunne sitte skikkelig.... Fikk brist i halebeinet, og hun lå å skallet i skambeinet hele tiden. (hun kom ut feil vei, og hadde friksjonsblemme i pannen pga skambeinet) Husker ikke hvor lang tid det tok før skambeinet ble bra igjen, men tid tok det ihvertfall=(
HeldigeMEG:) Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 FionaMedLitaGulljente.. det du sier nå er jeg såå enig med deg i.. Håper det gir seg før 1mnd..... når jeg fikk sønnen min hadde jeg ikke en smule plager.. men denne gangen dunker det å svir det som bare det! takker for gratulasjoner:)
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Har vondt enda, mest trolig brudd på halebeinet så jeg har dritvondt hver gang jeg reiser meg.. Fortsatt øm der jeg sydde igså,men ikke så veldig plagsomt..værre med halebeinet..driit..lillegull er 8 mndr..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Hadde ikke vondt. Var litt ømt når jeg satt i et par dager etter fødselen, ellers ingenting.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 jeg hadde litt vondt i stingene en liten stund og bekkenet som var helt forfedelig når jeg gikk gravid ble veldig fort fint igjen... jeg var på hesteryggen igjen 3,5 uker etter fødselen og det gikk helt fin i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå