Gå til innhold

hat liste.

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

hater

syk sønn i 1 uke rett før eksamen

å selv bli syk 3 dager før eksamen

veldig rotet leilighet.

vondt i hodet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg ikke veit hvor lenge kyllinglåra skal stå i ovnen.

Skrevet

til det ikke kommer blod ut av de når du stikker pinne igjennom?

Skrevet

Hva slags kyllinglår er det DU bruker'a?

Skrevet

35 min på 210 C

men sjekk litt før, spesielt hvis lårene er små.

Skrevet

danske... hehe.. kommer det ikke rød saft ut av dine?

Skrevet

hvis det er sånne store, som stangekylling, kan det ta opp til 50 min.

Skrevet

mødre må man bare komme over. nytter ikke prøve å forandre dem.

Skrevet

Hurra, da må jeg finne noe nytt å hate, og akkurat nå er det min treningsmotivasjon.... har en ergometersykkel og en ellipsemaskin som står ute og roper "Balooa Balooa Baloooaaaaa!!" og jeg oooorker ikke løfte meg as.

Men jeg skal. Må bare spise først. Og nå som jeg har innsett at maten hvertfall ikke er klar før kvart over ni lurer jeg litt på hva slags motivasjon jeg kommer til å ha etter det....

Gjest Siklerotte
Skrevet

Migrene

Kvalm

Stearin på sofa, bøker, bukse og genser.

Masse jeg må lese...

Kjærlig familiebånd.

Du blir frisk til eksamen skal du se! Hva skal du opp i?

Skrevet

ergometersykkel og ellipsemaskin? én fot plassert i attitallet og én in the 90's lissom...

trene kan du gjøre i morgen. trening så sent er ikke bra for nattesøvnen har jeg hørt.

Skrevet

jeg skal opp i samfunnsfag. så det burde jo gå relativt ok. men jeg vil ha en 6 i et sånt fag for da er jeg 5 poeng over det som var sittet på sosionom i oslo i år og da burde jeg jo komme in

Skrevet

Jeg troooor hun skal opp i samfunnsfag men er neggø ikke sikker!

Jeg kan bare trene om kvelden, da en akrobatisk ettåring krever all min tid når hun er våken.

Skrevet

Hater og ha sykt barn og tonnevis med skolearbeid..

Hater at samboe ble lengre på nordsjøen enn antatt så jeg ikke får begynt med skolearbeid

hater å ha øyekatarr, det svir og kløør..

ROT..

alt for mage sider å lese til examen i tillegg...

-hulk-

Gjest Siklerotte
Skrevet

Da satser du på 6'ern - det klarer du;)! Masse lykke til og god bedring da...

Balooa - du er jo så veltrent at du kan droppe treningen for i dag! Trening skal ikke være en tvangsgreie - er mitt motto.

Skrevet

Syk, sykere, sykest.

Men legen min er søt. Det hjelper litt.

Skrevet

Legen min er ei betent merr.

Skrevet

hehe.. jeg har også hot lege.. hihi.. så kjekk at jeg nesten har lyst til å blir så syk at jeg må til han. men må bare bli syk på en sånn måte at jeg fremdeles kan være søt da... hehe.. så jeg kan blunke litt til han... hihi

Skrevet

I den grad også du kan synes at vestkantfruer i slutten av førtiåra er søte, har hun sikkert plass til flere. Vi flørter hemningsløst og det hele er riktig så festlig.

Men jeg tror kanskje den mannlige kollegaen som alltid går i shorts er mer din stil. Han er sånn der klassisk barsk.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Altså kjære deg, jeg bor jo trossalt på vestkanten og da er det vel en selvfølge at jeg ikke liker barske karer, men mer klysete karer? Shorts høres ikke særlig flatterende ut heller. Men jeg er stadig på utkikk etter ny lege da, bare ikke kommet meg så langt enda. Denne gangen tenker jeg at det skal være noen som det er noe litt mer å se på enn den stygge draugen jeg har nå. Du har ikke lyst til å dele legenavn igjen, for jeg skal nemlig bytte, NÅ. Snart i hvert fall, det må jeg.

Skrevet

Hvem som helst i Markveien. Jeg har vært innom hele gjengen, og med unntak av turnuslegen er de så trivelig så (selv om min er den klart mest klinbare). Mer på din kant av byen har jeg hørt at Røalegene ellerno' skal være superbe, men jeg vanker som kjent ikke på de trakter.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvordan vet jeg hvem som er turnuslege? Vil ha dame da (ikke så viktig at hun er klinbar for mitt vedkommende, bare søt), men jeg skal se om jeg klarer å skjønne hvordan jeg finner det. Det er dessuten omtrent like langt fra meg til Røa som til Grunerløkka, så det er same shit. Dessuten er jeg så usedvanlig sprek at distanser stopper meg ikke.

Skrevet

akkurat den siste setningen der kan det gått hende at du kommer til å bite i deg en dag du er ordentlig dårlig å må til legen... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...