Gå til innhold

Sertifikat

lykkelig mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta bil-lappen, men har veldig lyst å ta sertifikatet kun på automatgira bil fordi jeg rett og slett ikke klarer å kjøre manuellgira bil.

Jeg tenker som så at viss jeg tar sertifikatet på automatgira bil, så kjøper jeg jo meg bare en automatgira bil senere og kjører kun med den! Og om jeg skulle tilfeldigvis angre meg, så er det bare å ta oppkjøringen på nytt, med manuell gir.

Noen som har råd, synspunkter eller erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er teit, er jo ganske begrenset med biler med automtagir.

Og kjøretimer og å kjøre opp på nytt blir ikke billigere med årene akkurat.

Hadde heller øvet mer på manuelt gir, når jeg klarte å lære det klarer du også. Pang sier det så sitter det plutselig og det er fra det lett som en plett.

Skrevet

det ville jeg ikke gjort. Har hørt at det ikke alltid er like lett å få leiebil o.l. med automat så er helt sikkert perioder du kommer til å trenge å kunne kjøre manuell gir... Men det klarer du helt sikkert å lære deg!! det er rart og vanskelig for alle i starten men det vil nok være verdt å lære seg. Det er ikke alltid så lett at man bare kjører sin egen bil med automatgir uansett. Jeg ville hatt muligheten til å kjøre andre biler :) dessuten slipper du å betale for å kjøre opp engang til senere.

Skrevet

du burde ikke gjøre det.

Jeg var akkurat som deg. fikk ikke til det med giringa, men øvelse gjør mester. Jeg har alltid hatt angst for å kjøre bil og det tok meg noen år før jeg torde begynne på lappen. var faktisk 22 før jeg turde.

Men nå 1 år ettergleder jeg meg til hver lange biltur vi skal på. er gøy å kjøre bil jo :-)

Så bare tren på giringa så kommer det kjørelærerne er jo der fr å lære deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...