#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hei! har vært prøver i snart ett år... måtte legge fra meg bim en periode siden jeg ble helt gal i hodet av at det aldri skjedde noe.. men idag derimot! kanskje da... hadde ikm igår, og siden jeg ikke hadde en test liggende, testet jeg for en time siden, og der... dr kan jeg se en strek..og ved siden av ser jeg enda en stek! den er riktignok svak, men den er der! måtte ta den med til mamma og søster og de ser den de og! nå er det bare vente med spenning til imorra tidlig....huff.... prøver tenke at det ikke er sikkert enda...men det er neimen ikke lett! vet jeg blir super skuffa om det er feil... noen med erfaringer med qr? streken er svakt rosafarget..ikke bare en gråfarget "skygge".. skal da ikke være feil det??
Spira31 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Tror du er gravid!! Gratulerer så mye! Stikk på et kveldsåpent apotek hvis det finnes i nærheten av deg og kjøp en CB digital som du kan ta i natt/morgen alt etter som hvor lenge du klarer å holde deg.. hehe.. da slipper du å tolke, men dette hørtes absolutt positivt ut ja!! :-) andre symptomer?
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 håper jeg kan si takk:) jeg har vært skikkelig grinete siste uka da sånn at jeg nesten blir redd meg selv:) og puppene er ikke særlig gode, spesielt brystvortene. var ganske så sur i starten av forrige svangerskap også, så det kan jo love godt:) trodde mensen skulle komme på lørdag, skikkelig uggen i magen,men den kom ikke da:) vet ikke om det er et tegn,men jeg hadde skikkelig magesyke fredag kveld..usj..kommer meg ikke til apotek nå, har ei lita snuppe som ligger og sover:) så jeg får ta den andre qr imorgen tidlig å håpe på sterkere strek da:) er helt skjelven jeg...
Spira31 Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Så spennende:) Har også ei lita jente som ligger og sover.. skal sove i min seng i natt for mannen er på nattevakt og hun har fått feber stakkars, så sovna ikke før ca 22.20 ikveld! Jeg skal vel tidligst få tante rød på besøk på torsdag denne uken, har aldri tatt EL-tester, men er rimelig sikker på at da er det 14 dager siden ... fikk sånn lyst til å teste nå jeg også! Prøvde til og med gjenbruk av noen gamle jeg fant liggende..haha. teit. det gikk jo selvsagt ikke! Så sendte melding til mannen og spurte om han ikke kunne handle for meg, men tviler på det da. Får vel heller bestille på billige-tester og vente til torsdag.. eller ikke.. får se. Jeg burde hatt litt mere tålmodighet noen ganger! Håper du får sove i natt, stikker innom her i morgen tidlig/formiddag og sjekker:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 25. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2008 hei! jeg våkna rett og slett klokka 4 idag jeg:) og har våkna hver time før det.slitsomt.. jeg har testa da....og vet du hva! streken er enda sterkere idag! da må det vel være riktig? blir så uvirkelig når det har gått ett år med prøving. har time til utredning i januar og greier, men det ser det jo ikke ut til at jeg trenger:) kjenner igjen testemani ja:) uff, tester nesten før man er ferdig med mensen den perioden vet du:) hehe....dyrt blir det og..for ikke snakke om alle skuffelsene...men er ikke mye som kan måle seg med de 5min man venter på svar alikevel:) fikk mannen din handla for deg da? skal krysse fingra for deg jeg:) god bedring til jenta di da stakar
Spira31 Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Hei igjen! Sov fryktelig dårlig i natt, tror snuppa våknet omtrent hver time eller to.... vi stod opp kvart på ni (innså at det ikke var vits å prøve mer da) hehe. Mannen sa at han ikke gadd å kjøpe test til tohundre kr på apoteket! arh..sendte melding og sa at han ikke trengte å kjøpe dobbelpakke og at det ikke trengte å være digital... fikk ikke noe svar på den,så regner med han ikke har kjøpt. Han gikk til sine foreldre som bor i gaten oppforbi oss for å sove ut.. så tror ikke han kommer her før tidligst kl 14. så til deg: Jippi!!! Det var jo det jeg trodde:) helt fantastisk, håper og håper at jeg kan følge etter deg om noen dager... skal du fortelle familie og sånt til jul da? Når jeg ble gravid med snuppa mi testet jeg positivt 1.des, og siste mens var 31.okt.. denne gangen har periodene vært kortere, så om jeg tester positivt denne gangen vil terminen bli omtrent det samme som forrige gang. Spennende!
Dotten Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Så utrolig gøy da! Gratulerer så masse, og enda mere lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå