Gå til innhold

For tidlig å legge seg kl 18.00???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår har vanligvis lagt seg kl 19.00 om kvelden noe jeg syns var helt passe.. Han sover bare 1,5 time på dagen (mellom 12.00 - 14.00) også får han ikke sove mer på dagen så han er kjempe trøtt kl 18.00, han orker nesten ikke å spise middag eller kveldsmat fordi han er så trøtt..

Syns kl 18.00 er veldig tidlig.. Eller hva syns dere?

PS: Vet det at han bestemmer selv når han vil sove og ikke sove..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner leggerutinene på toåringen mellom 18 og 18.30.

Det tidspunktet er det han som har bestemt. Ser ikke poenget med å holde en oppe når de er så trøtte at de er ødelagte til tider. Det er jo tortur.

Skrevet

"Babyen" min (11 mnd) legger seg kl 1800. 3,5 åringen min har lagt seg mellom 18.30-19.30 i ca 1,5 år, men er nå begynt å legge seg 19.30-20.00 tiden. Ser ikke poeng i å prøve å holde ungen lenge oppe hvis h*n er kjempetrøtt, så fremt h*n ikke står opp i 4-5 tida. Babyen min sover til 6-7, storebror til 7-8.

Skrevet

Det er sant.. Han er 11 mnd forresten..

Skrevet

Det var vel rundt den alderen jeg begynte å legge han da også.......

Skrevet

Her har lillegutt også lagt seg omtrent 19-1930 tidligere, men jeg merker på han nå som han har begynt i barnehagen og må opp tidligere om morgenen at han trenger å legge seg tidligere, så nå er han i seng mellom 18 og 1830. Har han hatt en litt lengre lur i barnehagen enn normalt, holder han seg kanskje våken litt lengre om kvelden. Vanligvis sover han halvannen-to timer på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...