Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg har lest endel innleggher inne som går på hvor fæle svigers er, og jeg må si at det får meg til å tenke. Har alle så grusome svigerforeldre? Og hvordan er mannen deres da? Har dere noen gang tenkt på at dere stiller sykt mange krav til dem, på noen av innleggene høres det nesten ut som om dere "Vil" mislike dem! Synes det er på tide at alle her inne tar seg i skinnet og senker krava, så skal dere se at svigers ikke er så fæle! Hilsen ei med helt fantastiske svigerforeldre:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 De med fantastiske/bra nok svigerforeldre bruker ikke så mye tid her inne. De som sliter lufter frustrasjonene litt her. At du har fantastiske svigerforeldre betyr ikke at alle svigerforeldre er fantastiske, dessverre. Jeg er evig takknemlig for at mine svigerforeldre IKKE låser seg inn og begynner å brette undertøyet mitt, gir babyen vanniljesaus, kritiserer meg for den jeg er. osv
jentelykke + guttelykke Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Har du lest historiene her skikkelig? Jeg synes det er mange her som har ganske mange tvilsomme svigerforeldre, og det er jo kjempetrist... Synes du HI skal ta deg i skinnet-du hadde vel ikke tålt all slags piss du heller!! Du er heldig som har fantastiske svigerforeldre-skulle virkelig ønske jeg hadde det også. Innlegget ditt blir bare for dumt....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Jeg har også fantastiske svigerforeldre.. Jeg vet at mange her inne faktisk har så ille svigerforeldre som det de skriver.. Og det er utrolig trist! Men jeg vet også at mange ikke har så ille svigerforeldre som de skriver om, så jeg er delvis enig i det du skriver! Men du må ikke ta alle over en kam!
Anne-B. Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Jeg kjenner ei som er midt i bruduljer med sine svigerforeldre, pga noe de har gjort i forbindelse med forlovelse og bryllup. Svigerforeldrenes oppførsel er lavmål, frekk og uten tegn til folkeskikk. Samtidig vi hun ikke tilgi dem. På en måte forstår jeg det, fordi de har gjort mye rart mot henne. Vel er hun kanskje en bestemt ung dame, men hun går overens med folk til vanlig. SAmtidig må jo bare den klokeste heve seg over slikt tull. Lett er det ikke. Dere med gode forhold til svigers skal bare være glade for at dere har et problemfritt forhold. Det sier jeg fordi det er det som er sant. En sak har alltid to sider, men ene kan være verre enn den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå