Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Ja, jeg er syk og ja jeg vet det, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med det Håper det går over når jeg begynner å jobbe igjen. Er blitt så feit I dag har jeg feks spist 1 wienerbrød, 1 pose bridge blanding, halv pose stor potetgull, 1 glass villa farris og bitte litt viltgryte for syns skyld. Skjuler det for mannen min Fatter ikke jeg! Har alltid vært glad i godis, men nå er det virkelig ille! Aner ikke hvorfor jeg skriver, men måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 For guds skyld kom deg i bevegelse, masse mosjon! Hilsen hun som er ufrivillig stuck på sofaen grunnet svangerskapsplager, og som er glad for at godteinntaket ikek er så stor for da hadde jeg faen meg sett ut som ei kule
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Takk for oppmuntringen. Jeg trener det bekkenet mitt tåler jeg
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Var ikke meningen å være frekk. Men om du bevelger deg masse så motvirker jo det litt av skadene. Men du trenger jo vitaminer osv også da. Jeg er lettere panisk her jeg sitter stuck på n'te uka i sofaen (snart høygravid med en del plager som vanskeliggjør mosjon). Så jeg ser mosjon som løsningen på det meste for tiden, he-he. Men mosjon regulerer faktisk appetitten ,så du får kanskje god uttelling av mosjon slik at du har mindre lyst på godter
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Er visst ikke noe i veien med meg, kun det mentale....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Har vært hos legen å sjekket en hel masse, blant annet hormoner og stoffskifte. Tar det for gitt at han har sjekka sukkersyke også jeg da... En spesialist i indremedisin har sjekka meg også... Men jeg vet jo ikke sikkert.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Prøvd kromtilskudd? Skal dempe søthunger. Hilsen hu på sofa'n igjen
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Ja, men det er noen år siden. Skal prøve igjen. Kos seg på sofaen!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Her er saken: Sukker er avhengighetsskapende. Ikke bare i psykisk forstand, men rent fysisk og kjemisk. Dette er ren kropp- og hjernekjemi. Når du kutter sukkeret, vil kroppen få abstinenser en periode, men så vil den ikke lenger ha behov for det. Potetgull tilføres som kjent et stoff (et slags krydder) som heter eumami. Du vet hvordan man bare må fortsette og fortsette når man først har stukket hånda ned i posen? Det skyldes dette stoffet, som er avhengighetsskapende. (Produsentene vet å utnytte seg av dette). Mitt beste råd er derfor: Bestem deg for å kutte ut. Ha det jævlig noen dager, og så vil det være over. Kroppen vil ikke føle det samme suget lenger. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå