Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hvor ofte og hvor mye...? Blir det noe brus da? Helt ærlig nå da...
Blåmandag¤ Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Sjelden brus og potetgull, godteri noen ganger i uka.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Spiser nå =0) en stooooor pose smågodis fra sverige =0) nam nam =0)
cherry coke Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 1-2 ganger i uka. I eksamenstiden blir det sjokolade nesten hver dag.=)
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Varierer. For tiden blir det lite egentlig, er gravid og har ikke så lyst på godteri. Koser meg heller med druer eller noe=) I forrige svangerskap spiste jeg altfor mye, spiste sjokolade omtrent hver dag :-/ merket det på vekten ja.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Drikker kanskje litt brus i helgen (lørdag kveld) og denne helga spiste vi litt pot.gull... Ellers er det sjelden noe pot.gull her i huset... Men dette er bare siste 9 mnd... Før det var det mye pot.gull både hverdags og helg i tillegg til brus.....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 spiser no:D en stooor skål me snop fra taxfree på kiel båten;) kjempe godt:D spiser nok snop litt for ofte men har bestemt meg for at etter nyttår er det null snop utenom kansje litt på lørdagen.. e ikke så lørt å starte i desember for då e jo det både julekaker å julesokk så.. hehe:P
lucky meee:) Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 tror jeg spiser ett eller annet godt hver dag jeg:( klarer ikke ha noe liggende, så er det noe igjen etter helgene små spiser jeg dette resten av uka!! ikke så mye potetgull, aldri brus men masse sjokolade og smågodt:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 drikker brus hver dag, aldri potetgull. "lovlig" sjokolade innimelom (er på slanker'n)
camosilla Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Har akkuratt spist en bolle med sjokoladepudding:) Blir nok noe annenhver dag omtrent, det må bli slutt på det snart:(
Honningmelon Skrevet 24. november 2008 #12 Skrevet 24. november 2008 Huff, alt for ofte. Spiser kun sjokolade, ikke noe annet godteri. Brus drikker jeg nok hver dag... Pepsi Max.
Zyan Skrevet 24. november 2008 #13 Skrevet 24. november 2008 helt ærlig...hver dag! ønsker meg motstandskraft til jul, håper jeg får flere...
Stjerne37 Skrevet 24. november 2008 #14 Skrevet 24. november 2008 Brus (pepsi max) hver dag og noe snop 2-3 ganger i uka,da alt fra sjokolade,smågodt og potetgull.Er så alt for glad i godis:(
FrøkenSprøken Skrevet 24. november 2008 #15 Skrevet 24. november 2008 Jeg drikker så godt som aldri brus, og er ikke så glad i potetgull, men spiser som regel litt ostepop i helgene fordi gubben krever å ha det;) Godteri spiser jeg derimot HVER dag! Aner ikke hva som går av meg for tiden, men jeg har fått et helt ekstremt søtsug:( Regner med at det roer seg om en stund, men det er ikke noe gøy...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. november 2008 #16 Skrevet 24. november 2008 Murr!! Annenhver dag? For tiden går det i julemarsipan med sjokolade av diverse merker, men det skylder jeg på poden som gror... Sånn utenom svangerskap prøver jeg å holde meg til fredag, lørdag og kanskje litt på søndag (ønsker meg ryggrad og disiplin til jul, finnes det for "dummies"?). Men da blir det til gjengjeld endel (vi deler en pose chips og en sjokoladepose)... Hm, var det DER ekteskapskiloene kom fra?? ;oDDD Brus = lite og ingenting, er ikke så glad i det.
(0_o) Skrevet 24. november 2008 #17 Skrevet 24. november 2008 Hver dag! Hehe, neida... Brus drikker jeg sjelden, synes det er alt for søtt :-S Men det blir endel popcorn, da. Aldri godterier eller smågodt, jeg liker faktisk ikke gummi med smak. Er veldig glad i sjokolade da, men siden det er litt trangt med penger for tiden må jeg prioritere bleier og våtservietter fremfor Walters mandler og annet snop.. :-/
Slalotte Skrevet 24. november 2008 #18 Skrevet 24. november 2008 Vanligvis hver dag.. Spiser ikke noe særlig med potetgull men en sjokolade hverdag.. Og cola hver dag.. Skjønte at jeg var veldig usunn så nå er jeg på "slankern" har gått 7 dager nå uten cola, sjokolade eller noe annet godteri.. Men et spm hvis noen gidder å svare.. Gikk på vekta for 7 dager siden på morgenen og da veide jeg 63 kg, idag tidlig veide jeg plutselig 60 kg.. Det må jo være noe galt med vekta?! Går jo ikke ann å gå ned 3 kg på en uke bare på grunn av at jeg ikke spiser noe godteri og sånn?!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. november 2008 #19 Skrevet 24. november 2008 er veldig glad i all slags godis, men prøver å holde det til helgene. da blir det som regel både fredag, lør og søn...=/ Ikke mye, men noe. Nå er jeg gravid igjen, og av en eller annen teit grunn tenker jeg at da kan jeg unne meg litt ekstra... det er dumt, men det blir litt nesten hver dag.. Skal begynne å små trimme litt igjen, turer og litt trimsykkel snart, så da håper jeg at jeg klarer å holde meg kun til helgene igjen. Er så forkjøla og tett, pluss vannvittig sliten etter jobb og ha lagt lillemor, så da frister det mest med sofaen og litt å bite i:) Brus drikker jeg nesten ikke noe av nå, frister mer med vann i graviditeten egentlig.
Elletuppa Skrevet 24. november 2008 #20 Skrevet 24. november 2008 Brus hver dag, godteri stort sett hver dag. Vi prøver å kutte med og bare spise snop i helgene
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. november 2008 #21 Skrevet 24. november 2008 Lottemooj: Hvis du vanligvis spiser godter og COLA hver dag, stemmer nok vekta di hvis du ikke har spist noe av det på en uke:) Klarer du f.eks enda en uke, går du nok ikke så mye ned, men det var nok et lite sjokk for kroppen å ikke få den daglige kalori og sukker dosen, så da raste du ned. Gratulerer da:) Du har vært veldig flink! En uke er KJEMPE bra!
Pocoyoツ Skrevet 24. november 2008 #22 Skrevet 24. november 2008 Første uka på slankern minster du ofte mye veske. Så det kan godt være at det stemmer
Sylteflesk Skrevet 24. november 2008 #23 Skrevet 24. november 2008 Brus så godt som aldri, med unntak av Farris. Godteri av typen smågodt, så godt som aldri. Sjokolade kan det bli et par-tre ganger i uka, kaker, is, dessert o.l. også et par-tre ganger i uka. Potetgull, så godt som aldri (kjøper aldri, men kan finne på å spise hvis bollen står foran meg). Men jeg koser meg altfor ofte med feit og god mat, og drikker gjerne vin midt i uka. Er glad i mat, og det synes ...
Begooz Skrevet 24. november 2008 #24 Skrevet 24. november 2008 Spiser sjokolade hver dag. Potetgull veldig sjelden. Brus hver dag.... nam, nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå