trillelille Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Eksen ville komme, han hadde en overraskelse til meg... Han hadde kjøpt blomster, så måtte komme i dag. Men blomstene var kun en liten del av overraskelsen. Og etterpå skriver han mld om at han skal stille meg et spørsmål som kan forandre livet mitt hvis jeg vil????? Hva i all verden????
It's all about me Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 En angrende sjel som skal fri??? Det er utvilsomt slik det høres ut iallfall, MEN menn er også flinke til å ikke legge merke til hva det er de egentlig sier når det er noe helt annet de mener....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 sambo tror han angrer å skal nå fri
trillelille Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Jammen det kan jo ikke være det? vi er jo ikke sammen engang? Og han har vært verdens største dritt mot meg de siste mnd. Jeg tenke også dette med en gang, men håper inderlig ikke det er det han vil... For jeg vil jo ikke det.. Tror jeg....
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 høres ut som han skal fri ja men er jo ikke sikkert det er det han mener... hva slags forhold har dere da? er det "aktuelt" med et frieri? Når kommer han da? ble spent jeg nå..hehe
Odine! Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Høres ut som frieri, men hadde ikke turt å håpe på det.
brooklyn Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Kanskje ikke fri, men spørre om dere skal prøve igjen? Om dere ikke er sammen engang er det ganske spesielt å bare fri sånn plutselig. OM han frir, husk at han har vært en drittsekk, som du skriver. Frieri er flott, men likevel.
trillelille Skrevet 24. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2008 Jeg aner ikke om det er aktuelt. Vi er pr dato ikke sammen. Bor hver for oss. De siste dagene har han sendt masse mld hvor han skriver han savner meg, elsker meg, at han er verdens største dust osv... Og det er han forsåvidt, har behandlet meg som dritt... Og nei, han fortjener ikke et ja hvis det er det han vil... Men elsker ham innerst inne.... Herregud, håper det er noe annet han vil.... Messer jo bare med hodet mitt.... Tror ikke han kommer før om en time heller, får jo nervesammenbrudd innen den tid.... Vet egentlig ikke hva for noe annet det kan være???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå