Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 silicon!! Men jeg føler ikke jeg kan prioritere det nå! Fikk lån i banken, men takket nei. Sa ikke at det var til det. Men er alene og føler ikke jeg kan prioritere så mange hundrelapper i mnd over 4-5 år, man vet jo aldri hvordan økonomien kan endre seg. Selvtilliten min har nådd bunnen og jeg synhes det er rart at jeg skal bry meg så mye om to ikke-eksisterende fettklumper. Jeg ville nok bare tatt til en b-cup, noe større ville sett rart ut. Men tanken på å møte en ny mann og etterhvert kle av meg foran han klarer jeg bare ikke! Tør ikke engang å bade offenlig lenger. Til og med en a-cup er for stor. Hadde jeg fårr 30 000 vet jeg hva jeg hadde brukt de til, uten å nøle!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Det er jo bare å kjøre på, vel og merke når du har penger til å gjøre det. Det skal jo ikke gå på bekostning av mat til ungene dine. Kjenner flere som har fått silicon og som er kjempefornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå